therocker Postat 23 april 2012 Postat 23 april 2012 Oj, vad stolt jag blir...jag är tydligen TS på denna så fan ta den som går OT och inte snackar mazariner. ...oj, hoppla, tror visst jag måste anmäla Slejnard och therocker. Inte för dåligt gitarrspel utan OT i min mazarintråd! Ja anmäl du, då blir det en N-bollstråd också, just vad vi behöver!!
®offe Postat 23 april 2012 Postat 23 april 2012 Jodå, det går lätt att skita när arslet är fullt! Men nu kräver jag ett svar från de trådansvariga! Varför ska vi som gillar räkor kränkas hela tiden? Varför finns inte mazariner med räkfyllning? Det är jag som byggt upp hela det här förbannade landet, och nu ska benen slås undan på en hederlig knegare så att man aldrig reser sig igen! Är det meningen att jag ska behöva sitta varje dag och grufsa ett litet hål i mazarinen för att fylla med kaviar, som är ett uselt substitut för räkor? Är det så det var tänkt? Det här tjyvsamhället håller på att gå överstyr av alla enkelspåriga mazarinmizbrukare. Jag kommer ihåg på 60-talet, då fanns räkor i överflöd i alla mazariner, men nu liknar det rena rama Carema det här. Jag är kränkt, kränkt kränkt! Jag kräver upprättelse! Kränkt! Alla kränker alla! Jättekränkt hela tiden. KRÄÄÄÄNKT! GAAAAAHHHH RÄKOR! KRÄÄÄNKT!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.