Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Någon som fått detta meddelande någon gång? Jag har testat att spara om låten i annat namn, men meddelandet kommer även efter det varje gång jag startar projektet. Har även 24Gb minne, och ca 14Gb ledigt i snitt, även här. Antar att jag råkat öppna projektet i 32bit läge, men kasst att det ska behöva komma upp ett meddelande pga det för resten av livet :S

Har testat båda alternativen på meddelandet.

post-12788-0-47979900-1334589965.jpg

Redigerat av SirThoms
Annons
Postat (redigerat)

Får det titt som tätt.

Oftast när jag har ett stort projekt som krashar och Logic gör en backup innan.

Då vill logic öppna den senaste versionen den vet om vilket är backupen.

Men om du öppna Regular så ska det vara versionen DU senast sparade.

Har för mig att Logic bara kan använda 8gb så att du har 24 gör nog ingen skillnad , i alla fall inte i 32bit läge.

Redigerat av Piccazzo
Postat

Tack för svar. Logic klarar 4 gb i 32bit läge =). Sen är det så gott som obegränsat i 64. Kan förstås utnyttja alla 24 gb i 64 bit läge vilket jag alltid kör.

Problemet när jag öppnar i regular och sparar om, är alltså att meddelandet ändå kommer upp igen nästa gång. Men jag har skapat ett nytt start projekt nu, för att bli av med skiten. Lite irriterande.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.