Jump to content
Annons

Vill någon skriva en "Magnus Uggla" text till mig? Party låt på G

daniel10

Recommended Posts

Tjenare musik kollegor!

Jag har en ny låt på G nu, men den behöver en text.

Det är tänkt att detta skall bli en PARTY låt, dvs det behöver inte finnas något "djup"

budskap i texten. Folk skall bara bli glada och på "party humör" när de hör låten.

Kan typ handla om att gå ut på krogen, ragga lite brudar mm mm, ja ni kan nog historien ha ha

Låten är en blandning mellan 70 och 80 tal, en rolig låt på många sätt med

Brian May influerade gitarrer samt lite 80 tals keybords, och en stark reffräng

Det hade varit jätteskoj om någon ville göra en svensk text till låten. Jag är dålig på texter

och känner att jag vill ha någon utifrån som gör en "party" text. Jag har fler låtar på g så det finns

chans till mer samarbete i framtiden. Hör jätte gärna av er!

/Mvh Daniel

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Annons
SuneLarson (oregistrerad)

Hej,

Skicka en mp3 fil på låten, jag kanske får någon idé till text.

sunelarson@telia.com

Sune

Dela på andra sajter

Nu tar vi det lite försiktigt med referenserna här va? 🙂 Finns väl få i landet som skriver så träffsäkra och bra texter som Magnus Uggla...

Men jag provar gärna, var många nyckelord där som jag gillade, speciellt det där om Brian May!

Så prova att maila låten till jjrockford@gmail.com så får vi se vad som dyker upp.

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.