daniel10 Postat 16 april 2012 Dela Postat 16 april 2012 Tjenare musik kollegor! Jag har en ny låt på G nu, men den behöver en text. Det är tänkt att detta skall bli en PARTY låt, dvs det behöver inte finnas något "djup" budskap i texten. Folk skall bara bli glada och på "party humör" när de hör låten. Kan typ handla om att gå ut på krogen, ragga lite brudar mm mm, ja ni kan nog historien ha ha Låten är en blandning mellan 70 och 80 tal, en rolig låt på många sätt med Brian May influerade gitarrer samt lite 80 tals keybords, och en stark reffräng Det hade varit jätteskoj om någon ville göra en svensk text till låten. Jag är dålig på texter och känner att jag vill ha någon utifrån som gör en "party" text. Jag har fler låtar på g så det finns chans till mer samarbete i framtiden. Hör jätte gärna av er! /Mvh Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SuneLarson (oregistrerad) Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Hej, Skicka en mp3 fil på låten, jag kanske får någon idé till text. sunelarson@telia.com Sune Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJRockford Postat 29 april 2012 Dela Postat 29 april 2012 Nu tar vi det lite försiktigt med referenserna här va? 🙂 Finns väl få i landet som skriver så träffsäkra och bra texter som Magnus Uggla... Men jag provar gärna, var många nyckelord där som jag gillade, speciellt det där om Brian May! Så prova att maila låten till jjrockford@gmail.com så får vi se vad som dyker upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SERUM Postat 19 maj 2012 Dela Postat 19 maj 2012 Jag kan nog knäcka detta 😱 V.g. maila: spam AT serum10.com 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.