Greve_Adrian Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 (redigerat) * LÅTNAMN: All You Want * ARTIST/GRUPP: Neurotic Inability * GENRE: Hardcore av nått slag.. * LÅTLÄNGD: 6:00 min * KOMPOSITÖR: Neurotic Inability * PRODUCENT: Neurotic Inability * EV. MEDVERKANDE: * INSPELNINGSÅR: 2004 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 5.8 MB * STATUS: Färdig demo * LÅTLÄNK: Neurotic Gjorde en skiva som projektarbete på skolan förra året och vill höra lite vad alla erfarna musiker har för åsikt om min musik (fick förövrigt ett betyg på tre bokstäver) 😳 Edit: Glömde skriva vad skalan va.. 5 är bäst.. Redigerat 2 mars 2005 av Greve_Adrian
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 9 mars 2005 Postat 9 mars 2005 Detta är ingen tyckarservice, utan en community. Det skadar inte att delta i forumet, ge feedback på andras låtar och så vidare - innan man förväntar sig konstruktiv kritik på sina egna alster.
equality Postat 9 mars 2005 Postat 9 mars 2005 Ingen som tycker nått om låten 🙂 Ja, ibland är det trögt. Inte alls min genre men kan väl säga att titeln är ett klart understatement.
Greve_Adrian Postat 10 mars 2005 Trådstartare Postat 10 mars 2005 Tack, jo e inte direkt mainstream 🙂 Detta är ingen tyckarservice, utan en community.Det skadar inte att delta i forumet, ge feedback på andras låtar och så vidare - innan man förväntar sig konstruktiv kritik på sina egna alster. Får be om förlåtelse om ja va lite för angelägen angående kritik, har lyssnat på andras låtar å röstar, men har inte skrivit så mycke..
robertus Postat 11 mars 2005 Postat 11 mars 2005 Tack, jo e inte direkt mainstream 🙂 Detta är ingen tyckarservice, utan en community.Det skadar inte att delta i forumet, ge feedback på andras låtar och så vidare - innan man förväntar sig konstruktiv kritik på sina egna alster. Får be om förlåtelse om ja va lite för angelägen angående kritik, har lyssnat på andras låtar å röstar, men har inte skrivit så mycke.. Du behöver inte be om ursäkt... Jag lyckades dock inte lyssna på låten. Länken fungerande inte 🙁
Concubine Postat 11 mars 2005 Postat 11 mars 2005 nu har jag ont i huvudet.... ...det här var nog så långt ifrån min musik smak som möjlig och jag försökte verkligen sitta igenom den för att kunna ge en kostruktiv röst men jag fixar inte det...min puls är inte ens i närheten av var den var för 5 minuter sen. ....ljudbilden som alla tjatar om är kanon, inget som direkt slå en som skit kass ....men som sagt va...väldigt mycket rätt upp i ansiktet direkt... ...jag skall försöka lyssna lite senare ikväll innan jag kan lägga en röst....
Greve_Adrian Postat 12 mars 2005 Trådstartare Postat 12 mars 2005 nu har jag ont i huvudet[---] min puls är inte ens i närheten av var den var för 5 minuter sen. ....ljudbilden som alla tjatar om är kanon, inget som direkt slå en som skit kass ....men som sagt va...väldigt mycket rätt upp i ansiktet direkt... hehe tackar..lite av meningen 😕 Your browser does not support the HTML5 audio tag till låten om den andra inte funkar
Greve_Adrian Postat 13 mars 2005 Trådstartare Postat 13 mars 2005 Sorry men jag spydde just. 😛 🙁 Låten kanske är lite väl magstark 😆😆
Nad Postat 14 mars 2005 Postat 14 mars 2005 Det finns en grej jag aldrig tålt att åka på nöjesfältet, och det är "Virvelvinden". Jag spyr garanterat alltid. Gärna rätt i ansiktet på den som sitter i nästa vagn. Just nu känner jag mig som den personen.
robertus Postat 15 mars 2005 Postat 15 mars 2005 Det finns en del intressenta melodier i den här smeten men efter tre minuter börjar det bli lite jobbigt 😄 Annars tycker jag det är OK.
Greve_Adrian Postat 15 mars 2005 Trådstartare Postat 15 mars 2005 Det finns en del intressenta melodier i den här smeten men efter tre minuter börjar det bli lite jobbigt 😄 Annars tycker jag det är OK. Man tackar så mycket 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.