Jump to content
Annons

Betyg  

6 röster

1. 1. Betyg

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      2
    • 4
      0
    • 5
      0

Recommended Posts

Postat (redigerat)

* LÅTNAMN: All You Want

* ARTIST/GRUPP: Neurotic Inability

* GENRE: Hardcore av nått slag..

* LÅTLÄNGD: 6:00 min

* KOMPOSITÖR: Neurotic Inability

* PRODUCENT: Neurotic Inability

* EV. MEDVERKANDE:

* INSPELNINGSÅR: 2004

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 5.8 MB

* STATUS: Färdig demo

* LÅTLÄNK: Neurotic

Gjorde en skiva som projektarbete på skolan förra året och vill höra lite vad alla erfarna musiker har för åsikt om min musik (fick förövrigt ett betyg på tre bokstäver) 😳

Edit: Glömde skriva vad skalan va.. 5 är bäst..

Redigerat av Greve_Adrian
Annons
nattvaktaren (oregistrerad)
Postat

Detta är ingen tyckarservice, utan en community.

Det skadar inte att delta i forumet, ge feedback på andras låtar och så vidare - innan man förväntar sig konstruktiv kritik på sina egna alster.

Postat
Ingen som tycker nått om låten 🙂

Ja, ibland är det trögt. Inte alls min genre men kan väl säga att titeln är ett klart understatement. :rolleyes:

Postat

Tack, jo e inte direkt mainstream 🙂

Det skadar inte att delta i forumet, ge feedback på andras låtar och så vidare - innan man förväntar sig konstruktiv kritik på sina egna alster.

Får be om förlåtelse om ja va lite för angelägen angående kritik, har lyssnat på andras låtar å röstar, men har inte skrivit så mycke..

Postat
Tack, jo e inte direkt mainstream 🙂

Får be om förlåtelse om ja va lite för angelägen angående kritik, har lyssnat på andras låtar å röstar, men har inte skrivit så mycke..

Du behöver inte be om ursäkt... Jag lyckades dock inte lyssna på låten. Länken fungerande inte 🙁

Postat

nu har jag ont i huvudet....

...det här var nog så långt ifrån min musik smak som möjlig och jag försökte verkligen sitta igenom den för att kunna ge en kostruktiv röst men jag fixar inte det...min puls är inte ens i närheten av var den var för 5 minuter sen.

....ljudbilden som alla tjatar om är kanon, inget som direkt slå en som skit kass ....men som sagt va...väldigt mycket rätt upp i ansiktet direkt...

...jag skall försöka lyssna lite senare ikväll innan jag kan lägga en röst....

Postat
nu har jag ont i huvudet

[---]

min puls är inte ens i närheten av var den var för 5 minuter sen.

....ljudbilden som alla tjatar om är kanon, inget som direkt slå en som skit kass ....men som sagt va...väldigt mycket rätt upp i ansiktet direkt...

hehe tackar..lite av meningen 😕

till låten om den andra inte funkar

Postat

Det finns en grej jag aldrig tålt att åka på nöjesfältet, och det är "Virvelvinden". Jag spyr garanterat alltid. Gärna rätt i ansiktet på den som sitter

i nästa vagn. Just nu känner jag mig som den personen. :rolleyes:

Postat

Det finns en del intressenta melodier i den här smeten men efter tre minuter börjar det bli lite jobbigt 😄 Annars tycker jag det är OK.

Postat
Det finns en del intressenta melodier i den här smeten men efter tre minuter börjar det bli lite jobbigt 😄 Annars tycker jag det är OK.

Man tackar så mycket 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.