JohnRick Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Är det bara jag som har detta otyg i min Firefoxläsare, MSIE och Opera både hemma och på jobb, eller har alla den förbannade bannern mitt i skärmen när man dialar upp förstasidan på studioforum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Har retat mig på det med men inte orkat göra nåt åt det. Men nu är den borta!? Tack 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shimmen Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Inte för mig 🙂 Det skulle vara bra med felformulär så vi slipper skriva dessa gnälltrådar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JamZam Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Likadant här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niklas J Blixt Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Har den oxå mitt i nyllet när jag surfar in på förstasidan, störande minst sagt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Fenderreklam är väl härligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shimmen Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Fenderreklam är väl härligt? Jo självklart, men hag har ju redan en! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Jag hataaarrr reklam som följer med när man skrollar. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Ser inget mer än det jag vill se http://www.adblockpro.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Fan, den finns kvar.... va borta på jobbet men där körs explorer, hemma chrome. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Jag ser ingen(ting).... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 13 april 2012 Dela Postat 13 april 2012 Kommer aldrig att köpa en fender i alla fall..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 14 april 2012 Dela Postat 14 april 2012 Jo på jobbdatorn (som dessutom har IE7) är det ett elände. Men hemma med Chrome och Adblock+ är jag härligt och totalt reklambefriad! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 14 april 2012 Dela Postat 14 april 2012 Kommer aldrig att köpa en fender i alla fall..... Man övar på lättspelade nybörjargitarrer de första 25 åren, sen är man eventuellt mogen för en Fender! Så ge inte upp än! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 april 2012 Dela Postat 14 april 2012 Man övar på lättspelade nybörjargitarrer de första 25 åren, sen är man eventuellt mogen för en Fender! Så ge inte upp än! Sedan har man 5 år när det eventuellt märks någon skillnad, och sedan kvittar det igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 14 april 2012 Dela Postat 14 april 2012 Sen går man tillbaka till den gula bananen! Vad är det där för ett öga? Pink Floyd? Efter ytterligare 25 år med Fender är det dags för en Epiphone SG för 750 kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 14 april 2012 Dela Postat 14 april 2012 Efter ytterligare 25 år med Fender är det dags för en Epiphone SG för 750 kr. Och efter ytterligare 25 år går man över till en ukelele. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 14 april 2012 Dela Postat 14 april 2012 Man övar på lättspelade nybörjargitarrer de första 25 åren, sen är man eventuellt mogen för en Fender! Så ge inte upp än! Hahaha! Det är ju fender som är lättspelad nybörjargitarr i så fall 🙂 Kom igen när du orkar bända en halvton på på ljusa e-strängen på en les paul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 april 2012 Dela Postat 14 april 2012 Sen går man tillbaka till den gula bananen! Vad är det där för ett öga? Pink Floyd? Efter ytterligare 25 år med Fender är det dags för en Epiphone SG för 750 kr. Ingen aning, bara en bild jag hittade, men vad spelar det för roll, det verkade inte vara någon som visste var guleböjen kom ifrån heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 14 april 2012 Dela Postat 14 april 2012 Jag gillar dig bättre som guleböj. Och gitarrer i mahogny?!?!?!?! Det ska man till båtinredningar, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.