MRS8 Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 har letat ett tag nu men kan inte hitta den. söken ger inga träffar...
Claes Holmerup Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Klicka på fliken "Butik" och kolla på Specialnummer, så hittar du den.
MRS8 Postat 11 april 2012 Trådstartare Postat 11 april 2012 (redigerat) Tack. funkade inte att öppna den tyvärr 🙁 Redigerat 11 april 2012 av MRS8
D Vibe Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 .. och vart hittar jag den där gigabyten gratis samplingar som ska finnas där?
D Vibe Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 (redigerat) Nu hittade jag det. Krångligt värre faktiskt. Öppna ett nytt fönster med forumet så att du kan återgå hit igen när du söker efter det. -> Klicka på ditt profilnamn längst upp, näst längst till höger, och en meny rullar ner. -> Välj kundavdelning. -> Längst till vänster finns ett antal tillval; välj "Mina köp". -> Klicka på det du köpt, d.v.s. plusmedlemskapet. -> Till höger finns det en knapp som heter "Ladda ner", där finns både samplingar och Hemstudio för alla-pdfen.. Dessutom var det inte en gigabyte som det stod i mailet, utan drygt 800 megabyte. Men det är ju gratis å andra sidan 😉 Redigerat 12 april 2012 av D Vibe
Björn Olsberg Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 D Vibe är rak på. I Kundavdelning hanterar man mycket kring sitt medlemskap, sina eventuella köp och supportärenden. Vad gäller samplingarnas storlek, så räknar jag storleken på dem när de är uppackade och inte zippade 🙂
D Vibe Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Vad gäller samplingarnas storlek, så räknar jag storleken på dem när de är uppackade och inte zippade 🙂 Okej! 🙂 Passar på att fråga om samplingarna är helt fria att använda hur man vill?
Björn Olsberg Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Du får använda dem i din egen musik, även kommersiell, men inte hur du vill i den bemärkelsen att du får lägga ut dem i piratbukten 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.