peppemannen Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 (redigerat) Pro tools - det är ju såhär det ska vara! Har just installerat Pro Tools 9 och lekt runt i ett par timmar. Jag är mycket nöjd, stormförtjust och nästan frälst redan faktiskt... Gränssnittet, pluggarna, instrumenten, arbetssättet, ljudkvalitén unt so weiter! Inget ont om FL studio som numera är mitt "Ex-daw", men känslan är att det helt plötsligt blev "på riktigt"... Nåväl, var bara tvungen att få det ur mig ☺️ Back to the daw... Redigerat 8 april 2012 av peppemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 Ungefär så jag kände när jag lämnade cubase bakom mig. Pro Tools är fett skönt att arbeta i! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 Lycklig ost ni... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
persuader (oregistrerad) Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 det där har jag försökt vittna om i flera inlägg här PT is tha shit 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 Vad är det för skillnad jämfört med det ni hade innan?. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 Har alltid velat provat Pro Tools, dock så har jag Pro Tools M-Powerd essential 8 ska nog testa den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pressrec Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 Det är ju verkligen som baken. Själv gillar jag det inte alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 8 april 2012 Trådstartare Dela Postat 8 april 2012 Vad är det för skillnad jämfört med det ni hade innan?. "Gränssnittet, pluggarna, instrumenten, arbetssättet, ljudkvalitén unt so weiter!" 😉 Jag har inte hunnit att testa att jobba med audioinspelning än, men kan tänka mig att jag blir än mer frälst efter det. Och givetvis, som pressrec skriver så är ju smaken delad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 "Gränssnittet, pluggarna, instrumenten, arbetssättet, ljudkvalitén unt so weiter!" 😉 Jag har inte hunnit att testa att jobba med audioinspelning än, men kan tänka mig att jag blir än mer frälst efter det. Och givetvis, som pressrec skriver så är ju smaken delad. Vänta tills du jobbar med elastic audio och beat detective 😉 Då är man fast föralltid! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 Nu har jag ju inget behov egentligen men finns det en full skale demo så man kan testa, det kunde vara skoj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 Nu har jag ju inget behov egentligen men finns det en full skale demo så man kan testa, det kunde vara skoj. http://www.avid.com/Trial/ProTools/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 Finns http://www.avid.com/Trial/ProTools/ Men du måste ha iLock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.