Mellan Postat 6 april 2012 Postat 6 april 2012 Funkar det att jobba på en 15,6tum? Någon som provat skillnaden?
Freddy Postat 6 april 2012 Postat 6 april 2012 Funkar galant, körde länge på min laptop. Du kan öppna varje fönster separat, så det är lugnt. 1
Mellan Postat 6 april 2012 Trådstartare Postat 6 april 2012 Tack för snabbt svar! Så du har provat PRO 9 på 15,6 och gått över till större nu? Stor skillnad på effektiviteten?
Freddy Postat 6 april 2012 Postat 6 april 2012 Tack för snabbt svar! Så du har provat PRO 9 på 15,6 och gått över till större nu? Stor skillnad på effektiviteten? Det är klart att man får in lite mer information på en större skärm. Har 24" nu, men så stor skillnad är det inte i effektivitet. Jag öppnar fortfarande separata fönster för att gå in att redigera midi eller audio, tycker det är smidigare. Så inget du behöver oroa dig för.
Mellan Postat 6 april 2012 Trådstartare Postat 6 april 2012 Kanon! Då blir det nog 15,6tum. Kostar lite för mycket för mig att köpa större just nu. 🙂
Jonnie Postat 7 april 2012 Postat 7 april 2012 Snackar du laptop eller? Jag kör laptop 15 tum med Logic 9 o upplever att det blir jävligt mycket skönare o prodda med mus vid ett skrivbord än att ligga i sängen o trycka på musplatt-fanskapet. //
Mellan Postat 7 april 2012 Trådstartare Postat 7 april 2012 Precis, MacBook PRO 15,6tum tänkte jag. Men hur är det med storleken då? Kör du mus till laptop?
Tegen Postat 7 april 2012 Postat 7 april 2012 Kolla in upplösningarna på dem. tänkte köpa en 13 och upptäckte att det var mycket bättre upplösning på en macbook air. Jag väntar till nästa macbook pro i hopp om att dom fixar bättre skärmar (i och med ipad) så kan du nog få in en hel del i ditt fönster. om du är orolig kan du gå ner och kolla i en mac affär o sätta igång garageband, kanske inte exakt samma sak men du får iaf en uppfattning.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.