Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Funkar galant, körde länge på min laptop. Du kan öppna varje fönster separat, så det är lugnt.

• Gilla 1
Postat

Tack för snabbt svar! Så du har provat PRO 9 på 15,6 och gått över till större nu? Stor skillnad på effektiviteten?

Postat

Tack för snabbt svar! Så du har provat PRO 9 på 15,6 och gått över till större nu? Stor skillnad på effektiviteten?

Det är klart att man får in lite mer information på en större skärm. Har 24" nu, men så stor skillnad är det inte i effektivitet. Jag öppnar fortfarande separata fönster för att gå in att redigera midi eller audio, tycker det är smidigare. Så inget du behöver oroa dig för.

Postat

Snackar du laptop eller?

Jag kör laptop 15 tum med Logic 9 o upplever att det blir jävligt mycket skönare o prodda med mus vid ett skrivbord än att ligga i sängen o trycka på musplatt-fanskapet.

//

Postat

Storleken har ingen betydelse.

• Gilla 1
Postat

Kolla in upplösningarna på dem. tänkte köpa en 13 och upptäckte att det var mycket bättre upplösning på en macbook air. Jag väntar till nästa macbook pro i hopp om att dom fixar bättre skärmar (i och med ipad) så kan du nog få in en hel del i ditt fönster. om du är orolig kan du gå ner och kolla i en mac affär o sätta igång garageband, kanske inte exakt samma sak men du får iaf en uppfattning.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.