Jump to content
Annons

Midi gura fast inte riktigt kanske men ändå

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Fick ett tips om en midi gura som inte ska vara så dyr. Det ser ju rätt så skoj ut och låter väl helt ok ändå så det kanske vore nåt.

http://www.youtube.com/watch?v=43YKumqop9E

Redigerat av BurninSven
Annons
Postat (redigerat)

Ehh? Jag ser en gubbe spela räkor upp och ner på en akustisk gitarr?

.. en akustisk gitarr med tre majblommor på. 😄 Är det något sorts skämt jag inte förstår mig på eller?

Redigerat av D Vibe
Postat

Sen blev det majbrasa av den hehe

Postat

Här är ett tips på bra plektrum, dom är långa och av trä och han använder dem på sitt digitala Ludwig-set från -75

Postat

Se där se där. Blue Vistalite det klingar futuristiskt men var är majblommorna.

Postat

Inte för att det påminner mig men en gång så såldes världens bästa lusmedel och preventimedel med 100 % garanti på postorder.

När det gäller det första så fick man två träbitar för en hundring och en bruksanvisning som löd lägg lusen på en av träbitarna och dräm till med den andra.

Det andra var en magnecyl med en bruksanvisning som instruerade kvinnor att hålla den hårt mellan knäna så var det lugnt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.