Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

För mig som är född och uppvuxen i östgötametropolen Åtvidaberg, där jag fö var en inte helt oäven pojklagsspelare, är valet naturligtvis givet. Vilket är ditt favoritlag, och varför?

Annons
Postat

AIK

...av någon diffus pojkanledning. Min något äldre kusin hejade på dem och de var gul-svarta (snarare svart-gula) precis som mitt pojklag IF SAAB. Så småningom blev jag oxå ingift i en entusiastisk släkt. Sonen är livstidsmedlem.

Annars ser jag med glädje att ÅFF är tillbaka. Småkul video. Det blir säkert ett par resor ner till åtvid under säsongen.

tjong

Postat

AIK

...av någon diffus pojkanledning. Min något äldre kusin hejade på dem och de var gul-svarta (snarare svart-gula) precis som mitt pojklag IF SAAB. Så småningom blev jag oxå ingift i en entusiastisk släkt. Sonen är livstidsmedlem.

Annars ser jag med glädje att ÅFF är tillbaka. Småkul video. Det blir säkert ett par resor ner till åtvid under säsongen.

tjong

Då är det kanske dax att dra tillbaka en varning eller två ÅFF:are som vi är.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.