SadamJR Postat 30 mars 2012 Postat 30 mars 2012 För mig som är född och uppvuxen i östgötametropolen Åtvidaberg, där jag fö var en inte helt oäven pojklagsspelare, är valet naturligtvis givet. Vilket är ditt favoritlag, och varför?
Vallhagen Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 AIK ...av någon diffus pojkanledning. Min något äldre kusin hejade på dem och de var gul-svarta (snarare svart-gula) precis som mitt pojklag IF SAAB. Så småningom blev jag oxå ingift i en entusiastisk släkt. Sonen är livstidsmedlem. Annars ser jag med glädje att ÅFF är tillbaka. Småkul video. Det blir säkert ett par resor ner till åtvid under säsongen. tjong
SadamJR Postat 4 april 2012 Trådstartare Postat 4 april 2012 AIK ...av någon diffus pojkanledning. Min något äldre kusin hejade på dem och de var gul-svarta (snarare svart-gula) precis som mitt pojklag IF SAAB. Så småningom blev jag oxå ingift i en entusiastisk släkt. Sonen är livstidsmedlem. Annars ser jag med glädje att ÅFF är tillbaka. Småkul video. Det blir säkert ett par resor ner till åtvid under säsongen. tjong Då är det kanske dax att dra tillbaka en varning eller två ÅFF:are som vi är.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.