Lindeberg Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 (redigerat) Nån som vill gissa vad detta kan vara: ----borta ...och ingen behöver vara taskig mot mina fula ackord eller hemska solo! 😉 Redigerat 1 mars 2005 av Dumb Dan
robc Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 nä......det här va svårt, ge oss nån ledtråd....snälla ! nån vsti ? robc lyssna gärna på mitt senaste alster fr häromdan: https://www.studio.se/index.php?showtopic=9232
offe Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 aaa, det där låter nästan som nån upphottad variant till nåt gammalt dataspel, typ int. karate+ eller last ninja eller nåt, 😳 för övrigt mitt första inlägg på forumet, hej å välkommen, tack tack...
hackeman Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Hmm. Basen låter typisk Polysix... de andra ljuden skulle kunna vara annat, men jag gissar oxå på Polysix.
Björn Olsberg Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Ajjaj, supersvårt tycker jag. Oberheim Polyphonic Synthesizer?
trancer Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Ajjaj, supersvårt tycker jag. Oberheim Polyphonic Synthesizer? jag är kluven.. Olsbergs svar kan nog vara rätt.. Men även alla andras 😄 /Perrra
Björn Olsberg Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Olsbergs svar kan nog vara rätt.. Observera stt jag inte på långa vägar är någon expert i ämnet, tycker mest det är lite kul! Jag är inte ett dugg förvånad om andra är närmare sanningen 😛
hackeman Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Under förutsättning att du har lagt externt delay på leadsynthen står jag fast vid Polysix. Annars inte. 😛
MrPhil (oregistrerad) Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 det kan ju vara allt från en juno till reason. det går ju inte höra idag.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Kuggfråga! Det är helt klart en Cortgitarr (X2 eller X6, inte helt säker) som du kör genom en Roland GT-8. Inställngarna är inga fabriksgjorda, utan dom måste du ha fixat själv. Imponerande jobb, men den här snubben lurar du inte!
android Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Kan INTE va en Polysix eftersom den inte har portamento, som ju används rätt friskt i klippet. Annars har jag ingen aning...
L.C Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Är den analog eller digital? Ärligt talat så hr jag ingen aning.
Lindeberg Postat 1 mars 2005 Trådstartare Postat 1 mars 2005 Halloj, många gissningar! 😏 Det är faktiskt ett test från ett Reasonrefiill som jag och dbd-Patric håller på med, det är synten Roland SH-101 vi samplat. Jag vet att det var lite fusk att ta med paden, men jag ville gärna testa hur det lät... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.