Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jaså, Europe platsade minsann.

Jag kan glädjande meddela att jag inte har en enda av de skivorna som var med på listan! 😄

Postat

Jaså, Europe platsade minsann.

Jag kan glädjande meddela att jag inte har en enda av de skivorna som var med på listan! 😄

Det var den enda av de där skivorna som finns i min skivsamling. Begriper dock inte för mitt liv hur det omslaget kunde hamna där, det är ju riktigt snyggt! Däremot omslaget till "Secret society" (också Europe) hade lätt platsat där.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Platsar inte alla Manowars plattor i den listan? 😆 När det handlar om de sämsta låttexterna platsar de där med. 😉

Postat

Kul att Aftonbladet än en gång surfar runt på internet och letar idéer för utfyllnad utan att ge credit.

http://katastrofalaomslag.blogspot.se/

Medhåll. Även om det inte är bara AB förbehållet att göra så... men det är riktigt kass "journalistik".

• Gilla 2
Postat

Platsar inte alla Manowars plattor i den listan? 😆 När det handlar om de sämsta låttexterna platsar de där med. 😉

Whimps and posers leave the hall!

• Gilla 2
Postat

La bara upp länken för att folk skulle få sig ett garv. Det finns många såna här sajter på nätet. En del ska då gnälla på allt.

Postat

Fan vad äckliga somliga var typ "My pussy belongs to daddy" undrar vad detta fick för reaktioner i media på denna tid . 😄

Postat

Kul att Aftonbladet än en gång surfar runt på internet och letar idéer för utfyllnad utan att ge credit.

http://katastrofalaomslag.blogspot.se/

Den där sidan och killens humor är oslagbar, jag brukar ta några öl och läsa domdär...skrattar tills jag börjar grina!

• Gilla 1
Postat

Harpos platta är ju ett jävligt snyggt foto...den ska ses i full storlek...konceptet är kanske inte helt hundra men det är lite av tidens tand, hur coolt som helst!

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Whimps and posers leave the hall!

Jamen det är just de är Manowar. Töntar med töntig krigarstil och posörer. Tror inte ens bögar tänder på dem. 😆

Postat

Jamen det är just de är Manowar. Töntar med töntig krigarstil och posörer. Tror inte ens bögar tänder på dem. 😆

Sicken tur att det inte är tvång på att lyssna på dom då 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.