Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, jag skaffade nyss en Xoro tv box för de fria kanalerna då jag inte är intresserad av att betala en massa för skit-tv med reklam osv, i den kan man stoppa in ett USB minne och kolla foton, lyssna på ljudfiler och, BARA se på MPG4 filer i fallet film...finns det ingen metod att knäcka detta så man kan se på avi osv???

Annons
Postat

Det finns ju annars konverteringsprogram, så att du omvandlar till MP4, så att du kan spara i det formatet på kortet.

Har inte testat något sådant själv, men något bland sökresultaten här borde säkert funka: http://www.google.co...rt+avi+to+mpeg4 . 🙂

Postat

På Min lg led tv och på min lg dvd bluray spelare kan jag koppla in en bärbar hårdisk eller usb och se på avi filmer. Har du provat det?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.