Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!

Pontus heter jag och jobbar med att producera house musik och Dj.

Är 29år och bor i Göteborg och nu söker jag en sångare.

Jag gör både Club-House men även nu mer inriktad på mer ''NRJ'' Radio house.

i stil med Axwell, Avicci, David Guetta.

Jag har släppt några club house låtar så jag har lite kontakter med skivbolag både i Usa och Japan.

Dom gillar mitt sound och släpper det mesta jag gör.

Men nu ligger då min fokus på att göra nästa stora hit som ska spelas överalt.

Det är målet iaf.

Så jag tänkte se om man kunde hitta någon glad trevlig människa som har lust att samarbeta.

Som bor i Göteborg och som då kan både skriva texter och sjunga bra.

Tjej eller kille spelar ingen roll.

Bor du inte i Göteborg men ändå är sjukt bra på att skriva och sjunga är du välkommen att höra av dig ändå 🙂

Jag har en egen studio i Linné som har det vi behöver för att sätta igång direkt.

Vill du höra något av det jag har gjort kan du klicka på länken.

http://soundcloud.com/hovelmann

• 1 månad senare...
Annons
Postat (redigerat)

Tjena, Jag heter Ricky, 22 år, bor i nässjö i småland, läste om ditt inlägg att du är house dj/producent, jag är faktiskt en rocker kille som spelar trummor i ett hårdrocks band men det verkar inte gå så bra, och jag har endel andra drömmar, en dröm jag verkligen skulle vilja försöka med är att testa på ett jobb som sångare för en riktigt bra dj som gör stora hits.

jag är inte sångare, men jag skriver väldigt mycket texter, har skrivit texter sedan jag var 14 år gammal. har bra smak för melodi och diggar artister som avicii och skrillex.

men nånting saknas med såna artister live, det är ingen sångare som står längst fram på scenen som är stjärnan, det är min dröm!

när jag väl sjunger så tycker mina polare att jag är ganska lik i rösten med Alex Frejrud från Sexydeath.

värt ett försök att testa kanske

hör gärna av dig så kan jag maila bild på mig själv m.m.!

mvh/ Ricky

Redigerat av ricky-aleborg
sadomachine (oregistrerad)
Postat

Tjena, Jag heter Ricky, 22 år, bor i nässjö i småland, läste om ditt inlägg att du är house dj/producent, jag är faktiskt en rocker kille som spelar trummor i ett hårdrocks band men det verkar inte gå så bra, och jag har endel andra drömmar, en dröm jag verkligen skulle vilja försöka med är att testa på ett jobb som sångare för en riktigt bra dj som gör stora hits.

jag är inte sångare, men jag skriver väldigt mycket texter, har skrivit texter sedan jag var 14 år gammal. har bra smak för melodi och diggar artister som avicii och skrillex.

men nånting saknas med såna artister live, det är ingen sångare som står längst fram på scenen som är stjärnan, det är min dröm!

när jag väl sjunger så tycker mina polare att jag är ganska lik i rösten med Alex Frejrud från Sexydeath.

värt ett försök att testa kanske

hör gärna av dig så kan jag maila bild på mig själv m.m.!

mvh/ Ricky Aleborg

Alex i Sexydeath.... skön snubbe.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.