Anders F Postat 19 mars 2012 Postat 19 mars 2012 Hejsan Tänkte ifall någon vet svaret på en fråga jag har ang denna sändare. Om jag tappar ut från AUX till input 1 på psm200, kan jag ta vidare signalen från output 1 till ett slusteg för att kopplas vidare till ett passivt monitor system. Anledningen att jag frågar är för att jag är den enda i bandet som kör med in ear 🙂 MVH Anders
Anders F Postat 19 mars 2012 Trådstartare Postat 19 mars 2012 Anledningen att jag inte testar är att jag inte hinner innan lördag då giget är och vi har 5 minuter på oss att soundchecka typ, så jag vill vet innan att det funkar.
pressrec Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Vågar inte svara på hur det blir men har ni inte mer än en AUX? Kör ni samma monitormix för alla?
pressrec Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Kollade upp det nu. Verkar som att du kan skicka vidare signalen med split out på baksidan. Enligt manualen så ska inte inställningar på framsidan påverka signalnivån på baksidan.
Anders F Postat 20 mars 2012 Trådstartare Postat 20 mars 2012 Jo, vi har två aux ut på bordet då två aux är för effekter. Så två monitormixar blir det. Då tolkade vi manualen på samma sätt. Rätt bra att kunna ha en till monitor på scen för resterande musiker så jag inte tar upp en hel aux själv. MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.