Emil Hansson Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Hej, har precis registrerat mig här igen. Mitt gamla konto försvann i flytten på nån vänster så jag har smugit runt här i anonymitetens skuggor. En del här har säkert pratat med mig. Jag jobbar med support åt Steinberg och har gjort det i allt för många år 😉 Jag kommer väl att chippa in lite på Cubase-forumet när jag känner att jag har något att bidra med. Det ska också bli kul att kunna lyssna på lite demo-låtar här. Det är ju inte de anonyma förunnat. Jag lyssnar på all sorts musik men har en viss lutning åt det elektroniska hållet, gärna låtar som sticker ut och är annorlunda. Trevlig helg! (Support-frågor tar jag gärna emot på support@stsupport.eu eller genom supportformuläret på MySteinberg.)
CHAE Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Hej och välkommen till(baka) till forumet, Emil! 🙂 Spontan tanke barassåhäriallhast; borde du inte ha med att du jobbar med Stenberg-support någonstans i signaturen? Kan ju vara bra för framtida diskussioner att veta, menar jag. Typ. Vänligen, CHAE
Emil Hansson Postat 18 mars 2012 Trådstartare Postat 18 mars 2012 Hej och tack alla 🙂 CHAE: Jo, kanske det men jag tänkte vara här som privatperson ändå även om det klart kan vara svårt att skilja på jobb o privatliv ibland.
JamZam Postat 24 mars 2012 Postat 24 mars 2012 Välkommen 😄 Måste säga att jag diggar musiken du har där på SoundCloud!
Emil Hansson Postat 26 mars 2012 Trådstartare Postat 26 mars 2012 Tack och detsamma! Inte lyssnat igenom allt än men Beyoncé mixen är riktigt bra! 1
JamZam Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Tack och detsamma! Inte lyssnat igenom allt än men Beyoncé mixen är riktigt bra! Tackar för den 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.