Ibowfornoman Postat 15 mars 2012 Dela Postat 15 mars 2012 Letar efter ett smidigt program där jag kan skriva ner (eller rättare sagt kryssa i) toner på en gitarrhals. Gärna möjlighet att skriva ut på pdf. Har svårt och komma ihåg ackord och toner på gamla låtar och vill gärna försöka undvika detta problem i framtiden.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NoLifeLost Postat 15 mars 2012 Dela Postat 15 mars 2012 Jag har använt power tab i många år som jag kan rekomendera. Litet och enkelt.Det har inte uppdaterats på väldigt länge men jag tycker det fungerar för mina behov. http://www.power-tab.net/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ibowfornoman Postat 15 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2012 Ser riktigt nice ut! Verkar dock inte täcka Win7 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zauron_87 Postat 15 mars 2012 Dela Postat 15 mars 2012 Guitar pro helt klart det bästa i så fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NoLifeLost Postat 15 mars 2012 Dela Postat 15 mars 2012 Ja, Guitar pro är bra. Lite för segt för min smak men så har jag seg gammal burk och jobbar på också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.