trancer Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 (redigerat) Tjenare . Jag måste bara berätta detta ...I helgen har jag äntligen flyttat till ett större place och höll på med mitt studiorum för fullt, när en polare till mig ringer o säger "vi måste dra ner till hotellet, till kristian och installera office på hans burkar". Jag följer med och när vi kommer ner till hotellet (Hotell Music INN, ett hotell alltså). så småtjatar vi lite, och sen slår det mig helt plötsligt, denne Kristian äger även och driver den nya Gymnasieutbildningen i skara Musicfatory ! (JA. Lokalerna ägs av Bert Karlsson). Det är en skola ungefär som Fame Factory, fast det är en gymnasieutbildning och det sänds inte på tv Eftersom jag känner denne man, sa jag till honom att jag skulle gå ner till lokalerna och titta hur det såg ut . Iiiiinga problem, bara komma när du vill sa han till mig .. Så vi fick koderna så gick vi ner o kikade . Dra på TRISSE ?!?!?! Det är ju löjligt fräscht där ! .... Alltså LÖJLIGT .. 😆 tänk er 10 "övningsrum", kompletta med alla instrument . Tänk er 4 riktiga inspelnings studios (minst, kollade inte alla), med riktiga glasmontrar, och dämpmattor i hela väggarna ja.. alltså fy fan va sjukt det va 🙂 Mer stilrena inspelningsrum har jag då aldrig skådat, och då har jag sett många studios i mitt liv.. Nä jag kom tillbaka till honom där sa jag till honom att jag i framtiden ska mastra och spela in all min seriösa musik.. Då säger han bara "du är välkommen när du känner för det" Det är inte tråkigt att få fri tillgång till hela alltet!! Var bara tvungen att säga att min söndag blev skapligt räddad 😠 /Perrra Redigerat 28 februari 2005 av trancer
Fredrix Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 Fan va fräscht att få möjlighet till sånt, passa dig för stora stygga vargen bert bara 😠
trancer Postat 28 februari 2005 Trådstartare Postat 28 februari 2005 Fan va fräscht att få möjlighet till sånt, passa dig för stora stygga vargen bert bara 😠 han är skön 😆 Nä.. men det är skitkul, kändis lärare osv. Han Magnus Bäcklund från FAME va ju där igår osv . Så där kommer jag förmodlingen ägna en del tid framöver 🙂 /Perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.