jogla73 Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Jag har provat ett antal gånger att söka på detta forum men ingenting fungerar?! Nu senast skrev jag bara in ett ord, t.ex "hörlurar" men ändå inget resultat.... Förr var det klockrent att söka, nu får jag det aldrig att funka!?! Gamla sidan var mycket bättre tycker jag.
heman Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 klicka på "avdelningar" så du kommer in i själva forumet och prova att söka. Då kommer du söka hela forumet. Söker du direkt på startsidan kommer du bara söka bland senaste ämnena
Guitar Nilsson Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Jag brukar köra på Google, och skriver tex: studio forum+hörlurar Brukar alltid funka
jogla73 Postat 9 mars 2012 Trådstartare Postat 9 mars 2012 Ok! Jag har nämligen sökt på startsidan 😏 En annan fråga: Hur får man upp aktuella ämnen/inlägg från dom senaste dagarna och inte bara det senaste dygnet?
Germer Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 om du klickar på "Visa nytt innehåll" uppe till höger så ser du vad som hänt sen senast du var här.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.