Mikedragnas Postat 14 mars 2012 Trådstartare Postat 14 mars 2012 skön riktigt nice musik på din sida, försökte skriva men jag antar att man måste vara medlem hur somhelst nice musik:)
Mikedragnas Postat 7 april 2012 Trådstartare Postat 7 april 2012 min nya låt, ingen tjejvänlig låt direkt, glad på alla här=)
simonwellander Postat 7 april 2012 Postat 7 april 2012 Oj, gör du en låt varje dag? 😮 Du kan din grej, helt klart, tycker alla dina låtar lät bra, fortsätt sådär 🥰 Glad påsk!
Mikedragnas Postat 8 april 2012 Trådstartare Postat 8 april 2012 hahaha nej verkligen inte men ibland är man känner sig inspirerat så går saker o ting fortare, 1000 tack=) glömde skriva påsk i min första inlägg såg d nu, glad påsk på dig med=)
Mikedragnas Postat 13 april 2012 Trådstartare Postat 13 april 2012 (redigerat) Club version av låten, hård och skön soundcloud Redigerat 13 april 2012 av Mikedragnas
simonwellander Postat 30 april 2012 Postat 30 april 2012 mitt nya=) http://www.youtube.com/watch?v=u0E1rUeSA8w&feature=plcp Bra som alltid! 🙂 Man blir aldrig besviken, alltid hög kvalitet från dig ☺️
Mikedragnas Postat 1 maj 2012 Trådstartare Postat 1 maj 2012 1000 tack Simon, tack för hemsida tipset med=)
simonwellander Postat 1 maj 2012 Postat 1 maj 2012 1000 tack Simon, tack för hemsida tipset med=) Så lite så 😉
Mikedragnas Postat 11 maj 2012 Trådstartare Postat 11 maj 2012 back to the business with my new track=)
Mikedragnas Postat 26 maj 2012 Trådstartare Postat 26 maj 2012 finns d nån tjej som kan sjunga som goddina och vill samarbeta? 🙂 har gjort en ny låt=)
JamZam Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 Skön musik! Har inte lyssnat på allihop, bara senaste och första, men försök ha lite mer dynamik i låtarna. Automatisera hela tiden med filter, volym, reverb, delay osv. Testa även att leka med Envelopesen på syntarna. Det tror jag på iallafall 🙂 Blir mycket intressantare så. Tror även att det blir bättre med sidechain!
Mikedragnas Postat 26 maj 2012 Trådstartare Postat 26 maj 2012 tack, jag körde ej sc på sista låten, gjorde det medvetet, ville andra lite sound annas kör jag d när jag känner att det behövs 🙂
Mikedragnas Postat 26 maj 2012 Trådstartare Postat 26 maj 2012 jag va inne på din youtube kanal, nice tutorials. jag såg att du använde kontakt 5 i Granular synthesis basics. du kan fortfarande köra allt du snackade om i kontakt utan att du behöver använda andra plugins. det enda du behöver göra är att gå till source till vänster och välja en av de men time machine 2 är nyast sen kan du leka hur mycket du vill med grain, tune , speed. bara liten tips från lilla mig=)..den funktionen har funnits sen kontakt 3 med komplete 5, du kör tydligen komplete 8, jag har 7an och tänker ej uppdatera för jag har haft problem med NI.
JamZam Postat 26 maj 2012 Postat 26 maj 2012 jag va inne på din youtube kanal, nice tutorials. jag såg att du använde kontakt 5 i Granular synthesis basics. du kan fortfarande köra allt du snackade om i kontakt utan att du behöver använda andra plugins. det enda du behöver göra är att gå till source till vänster och välja en av de men time machine 2 är nyast sen kan du leka hur mycket du vill med grain, tune , speed. bara liten tips från lilla mig=)..den funktionen har funnits sen kontakt 3 med komplete 5, du kör tydligen komplete 8, jag har 7an och tänker ej uppdatera för jag har haft problem med NI. Nope, jag har Komplete 7 😛 och ja, jag har använt time machine 2. Det är skitbra, men inte det enklaste exemplet på granulär syntes för nybörjare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.