Gubben i Kalmar Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 🙂 Mikrofonhållar adapter var köper man de? Ja ni vet mikrofon hållaren har ju en gänga som är för stor för mikrofonstativet. Stativet tycks har en 3/8" gänga. Jag har kollat Thomann och musikbörsens webbsidor utan resultat. Det var en sådan adapter med hållaren när den var ny. Men den har slarvats bort. 😊 Var kan jag köpa en ny? Helst från någon webb butik!
pressrec Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Denna kanske? http://www.thomann.de/se/km_215_reduziergewinde.htm
Gubben i Kalmar Postat 8 mars 2012 Trådstartare Postat 8 mars 2012 🙂 Hur titta Du den, pressrec! Jag har sökt och letat på Thomann:s webb sid i timmar. 😳 Men Du har väl "magiska fingrar" 😎 Tusen tack för hjälpen!
Jonterocks Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Haha! Jag hade samma problem. Tokletade på thomann. Thomann har en väldig massa grejor bara man vet vad man ska skriva i sökfältet. Kan man luska ut vad grejen heter på tyska har man en stor fördel. Letade febrilt efter en stereoskena. Skrev "K&M" och vips stod det nåt på tyska som lät bra, haha.
Kassettporta Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 Annars går det väl fort o sticka in till rylanders o handla en. Men dom kanske inte finns kvar?
pressrec Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 🙂 Hur titta Du den, pressrec! Jag har sökt och letat på Thomann:s webb sid i timmar. 😳 Men Du har väl "magiska fingrar" 😎 Tusen tack för hjälpen! Hahaha! Jag har handlat det av dem innan så jag hade det sparat i historiken...
Guitar Nilsson Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 🙂 Hur titta Du den, pressrec! Jag har sökt och letat på Thomann:s webb sid i timmar. 😳 Men Du har väl "magiska fingrar" 😎 Tusen tack för hjälpen! Hej Gubben i Kalmar! Med tanke på din avatar, är du också lycklig ägare till en gul undulat? Vi har en gosse på dryga året, han skulle behöva en livskamrat nu, än så länge tror han att jag o tjejen är hans undulatfamilj, och han är glad jämt ändå. Men ibland får jag hemska kval, vi måste skaffa en fästmö åt honom snart. Vore fint att få tag på en till gul, en som han inte är släkt med. I dag höll jag på med min vis-cd, höll på med sångpålägg på "Hälsa dem där hemma", när låten som handlar om en sjöman och en svala var slut satte Ozzy igång att kvittra som 17, och jag snabbade mig att flytta ut Neumannen bredvid buren. Jag har försökt många ggr, men alla tidigare ggr har han alltid blivit knäpptyst, som om han känt på sig att det var inspelning på gång. Nu fick jag tre spår fågelkvitter som avslut på låten. Han sa tom "Pappas pojke, jaaaaa". Det kommer att bli succé! 😛 1
Germer Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Men alltså, finns det inte såna här i Sverige? Jag behöver en, men jag vill inte betala 150 spänn i frakt.
Guitar Nilsson Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Borde finnas i vilken musikaffär som helst. De plockade fram en åt mig på 4Sound nyligt, i alla fall.
pressrec Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Men alltså, finns det inte såna här i Sverige? Jag behöver en, men jag vill inte betala 150 spänn i frakt. Det finns det absolut. Självklart inte lika billigt men behöver man inga mängder så är det ju inga problem. Brukar passa på att slänga med lite sånt där bra att ha grejer då jag lägger större beställningar.
Gubben i Kalmar Postat 10 mars 2012 Trådstartare Postat 10 mars 2012 (redigerat) Annars går det väl fort o sticka in till rylanders ...... Näää jag har fibi mot Rylanders. Med tanke på din avatar, är du också lycklig ägare till en gul undulat? Avatarn visar vår första "pippi" som skulle bli mycket förolämpad att bli kallad "undulat", för "undulat" är ju en "papegoja och djungelpajas". Nää avatarn är en fin herre, en fink, och skön-sångare, kanariefågel. Tyvärr har Hobbe, Biggles, Rasmus gått ut tiden och har sin sista vila under en sten på Öland. Men alltså, finns det inte såna här i Sverige? Jag behöver en, men jag vill inte betala 150 spänn i frakt. Vi vill inte heller betala 150 kr frakt. Men vi kollar upp om det ska köpas strängar och lite annat. Vi ska "hur eller hur" beställa flera stycken adaptrar......men hur många behöver Du? EDIT: Snavfel Redigerat 10 mars 2012 av Gubben i Kalmar
Guitar Nilsson Postat 10 mars 2012 Postat 10 mars 2012 Skaffa en ny fågel. Vår Ossie är så mysig. Att undulater är papegojor visste inte jag förrns vi köpte vår, han är uppfödd i Delsbo. Han pratar en hel del, Hey Baberiba, Pappas pojke. Mamma Mia, mm.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.