tordA Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 i brist på bättre forum(del) så postar jag här, min broder Peter Dahl Collins undrar om någon duktig remixare är intreserad att ta sig an någon av CrashTV's låtar några smakprover här: CrashTV @ IC (lyssna på Kick, makalöst härlig låt) Peter skriver: We'd like to ask any interested people if they'd like to DO A REMIX of any crashtv track. In any way. We can't offer any payment at this time seeing as we can't even pay ourselves anything but minuses. We can only offer our good name and trustworthiness. You'll need Reason 2.5 to do this, or we [possibly] could send you a CD of all the bits and bobs as wav/aiff to play with. We work on Macs. Please note that. Let us know if you're interested. We fancy anything really, from Metal or Trance, Avant Garde or punk, to Drum n Bass or Fish n Chips mmmm fishnchips. Hope you're all doing good and being creative Thanks for any interest at all, love peter (and chris and steve) crashtv skriv direkt till honom på: crashtv(snabelA)boltblue.com
kallemio Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 Brukar inte gilla sån här musik, men det här va faktiskt riktigt riktigt bra! Ska försöka hitta en låt jag skulle vilja remixa o sen kontakta dom
Majken Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 Riktigt snyggt var det! Jag är absolut intresserad 😠 /Majken
Majken Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 (redigerat) Är killen svensk eller amerikan förresten? Så slipper man skriva ett mail på svenska som han ända inte kan läsa menar jag 🙂 EDIT: Heh, med dialekten han har så gissar jag på att det är ett brittiskt band. /Majken Redigerat 28 februari 2005 av Majken
android Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 Måste bara skriva att det här ju var riktigt bra! Men jag har tyvärr ingen tid för att göra remixar...
tordA Postat 28 februari 2005 Trådstartare Postat 28 februari 2005 Är killen svensk eller amerikan förresten? Så slipper man skriva ett mail på svenska som han ända inte kan läsa menar jag 🙂 EDIT: Heh, med dialekten han har så gissar jag på att det är ett brittiskt band. /Majken bättre upp... Engelsk / London 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.