matsumoto Postat 27 februari 2005 Dela Postat 27 februari 2005 Ja. frågan är alltså hur man grundinställer en Juno 106´a:) jag har kollat i manualen men hittade ingenting där, så om någon har erfarenhet av detta så får ni gärna dela med er av det:) mvh / mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 27 februari 2005 Dela Postat 27 februari 2005 (redigerat) Vad menar du med "grundinställer"? 🙂 Juno-106:an är ju ganska basic i upplägget, du kan läsa om nästan vilken analogsynt som helst och överföra principerna på junon om du vill förstå hur det hänger ihop. Edit: Eller vill du få tillbaka fabrikspresets, är det så du menar? Redigerat 27 februari 2005 av Dumb Dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 februari 2005 Dela Postat 27 februari 2005 (redigerat) Det gör du väl med TAPE ingånarna. (Fabriks presets dvs) Plugga in Tape load i datorns högtalare och följ instruktionerna på den här sidan Juno connection EDIT förtydligande Redigerat 27 februari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kirre777 Postat 27 februari 2005 Dela Postat 27 februari 2005 Ja. frågan är alltså hur man grundinställer en Juno 106´a:) jag har kollat i manualen men hittade ingenting där, så om någon har erfarenhet av detta så får ni gärna dela med er av det:) mvh / mats Antar att du vill ladda in fabriksinställningarna, eller "factory presets" som det heter på utrikiska. Gå till den här sidan: http://www.soundofmusic.se/synth/juno106/juno106.htm Har inte testat själv men ska snart lämna in junon för batteribyte så då får jag väl fixa till det här 😕 . //Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matsumoto Postat 28 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2005 Precis ja. ladda in fabriksinställningarna:) lite svårformulerat det där:) jag ska kolla den där sidan! tack tack:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.