BurninSven (oregistrerad) Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Fan man börjar se kasst alltså hehe för vid en snabb anblick så läste jag Liten slampa med korg nånting men det skulle vara live sampla 😄 för det handlade om en synt. Man ber om ursäkt
SadamJR Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Fan man börjar se kasst alltså hehe för vid en snabb anblick så läste jag Liten slampa med korg nånting men det skulle vara live sampla 😄 för det handlade om en synt. Man ber om ursäkt Låter mera som snuskig fantasi än dålig syn.
SadamJR Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 (redigerat) Felfelfel. Redigerat 6 mars 2012 av SadamJR
®offe Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Ha ha, läste live sampla och fattade ingenting av den här tråden först, men nu ser jag att det stod liten slampa. Vad tokigt det kan bli...
BurninSven (oregistrerad) Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Låter mera som snuskig fantasi än dålig syn. Jaru gubbe hur ska man tolka det här nu, vad tror du? Jag tror det sistnämda personligen men då känner jag ju inte mig själv på det sättet bara till vardags och på jobbet och så. Så vem vet det kanske döljer sig ett får i ulvakläder under flinten. Men jag tror att det bara är ett infall av din snuskiga fantasi som spelar dig spratt så du skriver in saker i sånt som jag skriver som du i nyktert tillstånd rimligtvis kommer att förneka. Eller?
BurninSven (oregistrerad) Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Flyttade hit det... kändes mer hemma här? Va? Inte nog med att bananen är på och kickar så blir man förvisad oxå 😄
SadamJR Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Va? Inte nog med att bananen är på och kickar så blir man förvisad oxå 😄 Javisst, jag är naturligtvis i maskopi med moderatorerna eller vad det heter.
BurninSven (oregistrerad) Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Jasså jag trodde det var med moderaterna
SadamJR Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Det finns säkert en mängd högermän här, men jag är inte en av dem.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.