Jump to content
Annons

Tips pÄ ett BRA bluetooth headset (3.0)

Ekstasis

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag har nu letat under nÄgra dagar, och blir snart galen, det Àr riktigt svÄrt att hitta ett BRA headset,som bÄde ser bra ut och lÄter bra. Dom som verkar riktigt bra dom Àr riktigt fula osv.

Jawbone verkar generellt vÀldigt populÀra och fÄr bra betyg, men hur folk kan tycka

dom Àr snygga det övergÄr mitt förstÄnd, dom Àr i mina ögon riktigt fula! Skulle inte kunna gÄ runt med sÄnna.

Men har under dessa dager tagit fram ett antal kandidater...

Senheiser VMX 200

419aV3pzs%2BL._SL500_AA300_.jpg

Blueant Q2/Q2S

31Bc3du1t0L._SL500_AA300_.jpg

jabra extreme2

41P5x96q%2BbL._SL500_AA300_.jpg

Samsung HM6450

41ZlYHI2JEL._SL500_AA300_.jpg

Jag har lĂ€st mĂ„nga mĂ„nga recensioner, och jag hittar riktigt negativ recensioner om varenda bluetooth headset jag hittar, dock verkar det som att recensionerna Ă€r snĂ€llare desto billigare dom Ă€r, och man har överseende med eventuella brister pga av priset. Även Jawbone har jag hört blandade recensioner om, vissa sĂ€ger att den Ă€r överlĂ€gsen allt annat, vissa sĂ€ger att den lĂ„ter "dĂ€mpat" eller som man pratar genom en handduk (alltsĂ„ dĂ€mpad diskant).

Sennheiser kÀnns ju ÀndÄ som ett mÀrke man litar pÄ nÀr det gÀller ljud..och dom ser bra ut..

Jabra Extreme2 tilltalar ögat ocksÄ.. Men har som sagt lÀst blandade recensioner om den..pÄ amazon.com

Den fÄr jÀtte mÄnga bra betyg, jag brukar dock bara lÀsa de negativa recensionerna pÄ amazon.com..och dÀr kommer det fram att det lÄter som man pratar genom en servett..har Àven hört ljudexempel, som bekrÀftar detta.

Det verkar som dom enda headseten som lÄter riktigt bra Àr dom med en förlÀngd arm typ.. Samsung Hm7000...dock vill inte jag jag ha ett sÄdant, dÄ det Àr för klumpigt..sÀkert jÀttebra om man pratar i telefon hela dagarna..men jag pratar in vÀrst mycket..men nÀr jag vÀl gör det vill jag inte hÄlla min tegelsten Galaxy Note i örat.

Dude-with-headset-on.jpg

Redigerat av Ekstasis
Dela pÄ andra sajter

Annons

Vet att det kanske inte Ă€r helt rĂ€tt forum, men jag antar att varenda medlem har en mobiltelefon, och mĂ„nga kör förmdligen med headset, och dom flesta Ă€r krĂ€sna med ljudet hĂ€r 🙂

Dela pÄ andra sajter

Det blev VMX 200, och Àr helnöjd, verkligen!!!!

Det var mycket mindre och smidigare Àn vad jag trodde, vilket Àr positivt, och det lÄter bra, morsan sa att det lÄter bÀttre Àn min galaxy note.

VMX_200_new_intro.jpg

Dela pÄ andra sajter

Kul. 🙂

Finns det stereo-bluetooth? Det skulle jag vilja ha. 😄

Har lyckats rycka sönder headsetsladden till min HTC 3ggr.....börjar ledsna pÄ att lÀgga ut pengar pÄ nya.

Dela pÄ andra sajter

Kul. 🙂

Finns det stereo-bluetooth? Det skulle jag vilja ha. 😄

Har lyckats rycka sönder headsetsladden till min HTC 3ggr.....börjar ledsna pÄ att lÀgga ut pengar pÄ nya.

Finns mÄnga...sök pÄ prisjakt...

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.