Ekstasis Postat 4 mars 2012 Dela Postat 4 mars 2012 (redigerat) Jag har nu letat under nĂ„gra dagar, och blir snart galen, det Ă€r riktigt svĂ„rt att hitta ett BRA headset,som bĂ„de ser bra ut och lĂ„ter bra. Dom som verkar riktigt bra dom Ă€r riktigt fula osv. Jawbone verkar generellt vĂ€ldigt populĂ€ra och fĂ„r bra betyg, men hur folk kan tycka dom Ă€r snygga det övergĂ„r mitt förstĂ„nd, dom Ă€r i mina ögon riktigt fula! Skulle inte kunna gĂ„ runt med sĂ„nna. Men har under dessa dager tagit fram ett antal kandidater... Senheiser VMX 200 Blueant Q2/Q2S jabra extreme2 Samsung HM6450 Jag har lĂ€st mĂ„nga mĂ„nga recensioner, och jag hittar riktigt negativ recensioner om varenda bluetooth headset jag hittar, dock verkar det som att recensionerna Ă€r snĂ€llare desto billigare dom Ă€r, och man har överseende med eventuella brister pga av priset. Ăven Jawbone har jag hört blandade recensioner om, vissa sĂ€ger att den Ă€r överlĂ€gsen allt annat, vissa sĂ€ger att den lĂ„ter "dĂ€mpat" eller som man pratar genom en handduk (alltsĂ„ dĂ€mpad diskant). Sennheiser kĂ€nns ju Ă€ndĂ„ som ett mĂ€rke man litar pĂ„ nĂ€r det gĂ€ller ljud..och dom ser bra ut.. Jabra Extreme2 tilltalar ögat ocksĂ„.. Men har som sagt lĂ€st blandade recensioner om den..pĂ„ amazon.com Den fĂ„r jĂ€tte mĂ„nga bra betyg, jag brukar dock bara lĂ€sa de negativa recensionerna pĂ„ amazon.com..och dĂ€r kommer det fram att det lĂ„ter som man pratar genom en servett..har Ă€ven hört ljudexempel, som bekrĂ€ftar detta. Det verkar som dom enda headseten som lĂ„ter riktigt bra Ă€r dom med en förlĂ€ngd arm typ.. Samsung Hm7000...dock vill inte jag jag ha ett sĂ„dant, dĂ„ det Ă€r för klumpigt..sĂ€kert jĂ€ttebra om man pratar i telefon hela dagarna..men jag pratar in vĂ€rst mycket..men nĂ€r jag vĂ€l gör det vill jag inte hĂ„lla min tegelsten Galaxy Note i örat. Redigerat 4 mars 2012 av Ekstasis Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 4 mars 2012 TrĂ„dstartare Dela Postat 4 mars 2012 Vet att det kanske inte Ă€r helt rĂ€tt forum, men jag antar att varenda medlem har en mobiltelefon, och mĂ„nga kör förmdligen med headset, och dom flesta Ă€r krĂ€sna med ljudet hĂ€r đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 7 mars 2012 TrÄdstartare Dela Postat 7 mars 2012 Det blev VMX 200, och Àr helnöjd, verkligen!!!! Det var mycket mindre och smidigare Àn vad jag trodde, vilket Àr positivt, och det lÄter bra, morsan sa att det lÄter bÀttre Àn min galaxy note. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 8 mars 2012 Dela Postat 8 mars 2012 Kul. đ Finns det stereo-bluetooth? Det skulle jag vilja ha. đ Har lyckats rycka sönder headsetsladden till min HTC 3ggr.....börjar ledsna pĂ„ att lĂ€gga ut pengar pĂ„ nya. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 8 mars 2012 TrÄdstartare Dela Postat 8 mars 2012 (redigerat) .... Redigerat 8 mars 2012 av Ekstasis Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 8 mars 2012 TrĂ„dstartare Dela Postat 8 mars 2012 Kul. đ Finns det stereo-bluetooth? Det skulle jag vilja ha. đ Har lyckats rycka sönder headsetsladden till min HTC 3ggr.....börjar ledsna pĂ„ att lĂ€gga ut pengar pĂ„ nya. Finns mĂ„nga...sök pĂ„ prisjakt... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.