Ekstasis Postat 4 mars 2012 Dela Postat 4 mars 2012 (redigerat) Jag har nu letat under några dagar, och blir snart galen, det är riktigt svårt att hitta ett BRA headset,som både ser bra ut och låter bra. Dom som verkar riktigt bra dom är riktigt fula osv. Jawbone verkar generellt väldigt populära och får bra betyg, men hur folk kan tycka dom är snygga det övergår mitt förstånd, dom är i mina ögon riktigt fula! Skulle inte kunna gå runt med sånna. Men har under dessa dager tagit fram ett antal kandidater... Senheiser VMX 200 Blueant Q2/Q2S jabra extreme2 Samsung HM6450 Jag har läst många många recensioner, och jag hittar riktigt negativ recensioner om varenda bluetooth headset jag hittar, dock verkar det som att recensionerna är snällare desto billigare dom är, och man har överseende med eventuella brister pga av priset. Även Jawbone har jag hört blandade recensioner om, vissa säger att den är överlägsen allt annat, vissa säger att den låter "dämpat" eller som man pratar genom en handduk (alltså dämpad diskant). Sennheiser känns ju ändå som ett märke man litar på när det gäller ljud..och dom ser bra ut.. Jabra Extreme2 tilltalar ögat också.. Men har som sagt läst blandade recensioner om den..på amazon.com Den får jätte många bra betyg, jag brukar dock bara läsa de negativa recensionerna på amazon.com..och där kommer det fram att det låter som man pratar genom en servett..har även hört ljudexempel, som bekräftar detta. Det verkar som dom enda headseten som låter riktigt bra är dom med en förlängd arm typ.. Samsung Hm7000...dock vill inte jag jag ha ett sådant, då det är för klumpigt..säkert jättebra om man pratar i telefon hela dagarna..men jag pratar in värst mycket..men när jag väl gör det vill jag inte hålla min tegelsten Galaxy Note i örat. Redigerat 4 mars 2012 av Ekstasis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 4 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 4 mars 2012 Vet att det kanske inte är helt rätt forum, men jag antar att varenda medlem har en mobiltelefon, och många kör förmdligen med headset, och dom flesta är kräsna med ljudet här 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 7 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 7 mars 2012 Det blev VMX 200, och är helnöjd, verkligen!!!! Det var mycket mindre och smidigare än vad jag trodde, vilket är positivt, och det låter bra, morsan sa att det låter bättre än min galaxy note. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 8 mars 2012 Dela Postat 8 mars 2012 Kul. 🙂 Finns det stereo-bluetooth? Det skulle jag vilja ha. 😄 Har lyckats rycka sönder headsetsladden till min HTC 3ggr.....börjar ledsna på att lägga ut pengar på nya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 8 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2012 (redigerat) .... Redigerat 8 mars 2012 av Ekstasis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 8 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2012 Kul. 🙂 Finns det stereo-bluetooth? Det skulle jag vilja ha. 😄 Har lyckats rycka sönder headsetsladden till min HTC 3ggr.....börjar ledsna på att lägga ut pengar på nya. Finns många...sök på prisjakt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.