Odel Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Satan is the king ARTIST/GRUPP: Odel GENRE: Satansrock LÅTLÄNGD: 3.51 KOMPOSITÖR: odel PRODUCENT: odel EV. MEDVERKANDE: odel och wonderboy INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 3 STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är egentligen en kristen techno-pojke men jag provade att skriva lite rock. Jag spelade in den här på 20min men min fru, som är satanist och satansrockare, säger att det låter som riktig satansrock. Vad tycker ni? Texten har wonderboy skrivit och lagt ut på den här tråden. Redigerat 27 februari 2005 av Odel
Shadows Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 Jag vet inte jag... Kul idé kanske men sådär bra var det väl inte. Antar att du inte är så intresserad av kritik på låten för det är väl mest en plojgrej?
Excubator (oregistrerad) Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 ey.. vad hände med det blixtrande minst 60 sekunder långa gitarrsolot? :-D Kul låt i övrigt. :-P
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.