The Mr Postat 27 februari 2005 Dela Postat 27 februari 2005 Hej! Är det någon som känner till en bra kompressor-plugin till cubase sx? Och ja, jag har sökt efter en sådan tråd men inget funnet... The Mr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 27 februari 2005 Dela Postat 27 februari 2005 Då hittade du inte denna: https://www.studio.se/index.php?showtopic=9209 ? 😄 Minst sagt dålig rubrik på tråden, men ändå... 😛 Behöver du hårdvara så tittar du här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=9158 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Andersson Vogel Postat 27 februari 2005 Dela Postat 27 februari 2005 Håller med om att Sonalksis gör väldigt allround, välljudande och prisvärda produkter. Jag gillar också UAD-kortets kompressorer, vilka dock låter helt annorlunda. Så bäst är ju att ha alla... Men Sonalksis har egenskapen att jag utan att tveka skulle kunna använda enbart dessa på en hel mix. Där är UAD-pluggarna för färgade, det skulle bli för mycket av det goda. Hälsningar /Henrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 27 februari 2005 Dela Postat 27 februari 2005 Håller med om att Sonalksis gör väldigt allround, välljudande och prisvärda produkter. Jag gillar också UAD-kortets kompressorer, vilka dock låter helt annorlunda. Så bäst är ju att ha alla... Men Sonalksis har egenskapen att jag utan att tveka skulle kunna använda enbart dessa på en hel mix. Där är UAD-pluggarna för färgade, det skulle bli för mycket av det goda. Hälsningar /Henrik Håller me, jag fick tipset att använda sonalkis kompressor och det är i särklass den absolut bästa jag vet, å andra sidan så vet jag inte så mycket. Men jag rekomenderar sonalkis i alla fall. www.sonalkis.com //AEM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.