Frekvensspektrumanalysator Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Jag ska köpa Slate Trigger Drum Replacer och har en fråga om iLok. Jag köpte Pro Tools 9 förra året nån gång, och fick ju med en iLok då. Hur funkar det, kan jag klämma in licensen för Slate Trigger på den eller måste jag tjacka en till.. Totalt lost på det här 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Den pallar rätt många licenser. Själv har jag Waves med flera samlat på en ilok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Jag har för mig att det går in 100 licenser på den gamla iLok-modellen och typ det dubbla på den nya. Inte ens jag har lyckats fylla min iLok ännu (och det är den gamla modellen). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 29 februari 2012 Trådstartare Dela Postat 29 februari 2012 Nice. Tack. Laddar ner pluggen nu 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Jag kör med två st, en för alla demos och en för såna jag köpt. Inte för att det är någon teknisk fördel men blev så jäkla mycket skräp på den till slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.