Nyhetsroboten Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Lindell Audio lanserar tre moduler anpassade för API:s 500-serie för vad som ser ut att bli ett riktigt konkurrenskraftigt pris. I serien ingår mikrofonförstärkare, kompressor och passiv eq med klassiska förebilder. Läs mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Den där såg god ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FreddeHstd Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Gött! Jag har som en otäck lucka i Lunchboxen!...frågan är bara vad man skulle välja i så fall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Jävligt nice prylar, det här visste jag inte att Tobias pysslade med dessutom wow!!! Klart vettiga lösningar som lockar med bra priser, kan lätt bli köp för min del framöver. 🙂 Gött! Jag har som en otäck lucka i Lunchboxen!...frågan är bara vad man skulle välja i så fall... vad behöver du mest i luckan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FreddeHstd Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Jävligt nice prylar, det här visste jag inte att Tobias pysslade med dessutom wow!!! Klart vettiga lösningar som lockar med bra priser, kan lätt bli köp för min del framöver. 🙂 vad behöver du mest i luckan? Ooh...vad behöver man inte?... Jag har en Elysia Xpressor (stereo-komp), en Buzz Audio Tonic (Eq), en Little Lab VOG och D.A.V. Preamp. En monokompressor skulle vara gött. Eller en pre med eq kanske. Eller.... Fan också att jag bara har en lucka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FreddeHstd Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 3000:- låter dessutom som att de nischar in sig jäkligt bra i konkurrensen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Gött! Jag har som en otäck lucka i Lunchboxen!...frågan är bara vad man skulle välja i så fall... Jag har två fula hål i min lunchbox, hade velat ha två eqs där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FreddeHstd Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Har kollat med Ulf på Audio Dog, börjar säljas kvartal tre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Allt gott får man vänta på, har dock vart sugen på den där soundskulptor-eqn, den är ju rätt billig å fransk. Man kan ställa den som eqn på 1073 och 1081 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FreddeHstd Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Ok. Får kolla vilken du menar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Yes. riktigt riktigt bra pris. Hade de flesta lunchbox modulerna kostat det här hade man ju lätt haft 20 inserts haha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
red_house_painter Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 herresatan vad billigt då! har en lucka på två enheter... hmm fast jag var ju även sugen på retro doublewide kompressorn. kanske får skaffa en till lunchlåda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.