Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!!

Vi är tre tjejer, gitarrist, trummis och sångerska som har spelat tillsammans i Carbon Black i ca 3 år. Vi skriver vår egen musik och spelar rock, lite mörkare rock. Vi repar 3 ggr/vecka i en lokal i Hammarby sjöstad. Men nu är det ju såhär att vi tyvärr står utan basist för tillfället! Tror du att du är den rätte för oss? Vill du spela och ha jävligt kul? Tveka inte att höra av dig! Vi söker en tjej, helst. Vi har en spelning på en krog i stockholm den 28 april, så hör av dig! NU!

Maila till: sofiasetterberg@gmail.com

Ha det fint!

//

Carbon Black

http://carbonblackmusic.blogspot.com/

http://www.myspace.com/carbonblackmusic

post-29605-0-55742300-1330441897_thumb.jpg

Annons
Postat (redigerat)

kul med tjejband! jag spela i ett en kort kort stund, var ganska rädd att jag skulle förlora bollarna... det första frågan jag fick efter första repet var om jag tyckte trummisen var sexig på ett svartsjukt sätt... hahaha 😄 (jag hade inte ens tänkt på det, tyckte bara hon sög på trummor, men mycket riktigt, när dom fråga mig, så koppla hjärnan, och jag insåg att hon var ganska sexig). ...... hoppas det går... bättre för er?

Redigerat av Martin
Postat

kul med tjejband! jag spela i ett en kort kort stund [...] det första frågan jag fick efter första repet var om jag tyckte trummisen var sexig på ett svartsjukt sätt...

[...]

(jag hade inte ens tänkt på det, tyckte bara hon sög på trummor, men mycket riktigt, när dom fråga mig, så koppla hjärnan, och jag insåg att hon var ganska sexig). ...... hoppas det går... bättre för er?

Jo, med den historien i bakhuvudet så tror jag att det faktiskt kommer att gå bra för det här bandet. Ptja, så länge inte du hakar på det vill säga 😛

OnT:

@CarbonBaby: lycka till med letandet. Prova även vend.se 🙂

Vänligen,

CHAE

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.