khaos Postat 27 februari 2012 Postat 27 februari 2012 Hej! Jag söker ett gäng spelsugna tjejer för att starta ett grymt tjejmetalband för seriös satsning! Det innebär mycket studiotid och livespelningar och inte så mycket tid i repan. Jag har i dagsläget 5-6 låtar som väntar på att bli framförda. Själv spelar jag gitarr, bas och trummor så din kompetens oavsett instrument är välkommen. Jag är inspirerad utav band som In Flames, Arch Enemy, Frantic Amber, Slayer och The Black Dahlia Murder men kan även spela annat, bara det är metal 🙂 håller till i Hälsingeskogarna men kan ta mig till Dalarna, Gästrikland och Medelpad utan problem. Bor du längre bort lånar jag gärna badkaret och övernattar i. Låter det som något som skulle vara något för dig? Kontakta mig här eller mejla till beanilsson15@hotmail.com
Panzerfaust Postat 27 februari 2012 Postat 27 februari 2012 (redigerat) Hej! Jag söker ett gäng spelsugna tjejer för att starta ett grymt tjejmetalband för seriös satsning! Det innebär mycket studiotid och livespelningar och inte så mycket tid i repan. Jag har i dagsläget 5-6 låtar som väntar på att bli framförda. Själv spelar jag gitarr, bas och trummor så din kompetens oavsett instrument är välkommen. Jag är inspirerad utav band som In Flames, Arch Enemy, Frantic Amber, Slayer och The Black Dahlia Murder men kan även spela annat, bara det är metal 🙂 håller till i Hälsingeskogarna men kan ta mig till Dalarna, Gästrikland och Medelpad utan problem. Bor du längre bort lånar jag gärna badkaret och övernattar i. Låter det som något som skulle vara något för dig? Kontakta mig här eller mejla till beanilsson15@hotmail.com glöm inte att testa på vend.se eller bandfinder.se okcså. tror det är ett bättre forum för att hitta bandmedlemmar. =) Lycka till! Redigerat 27 februari 2012 av Panzerfaust
khaos Postat 27 februari 2012 Trådstartare Postat 27 februari 2012 glöm inte att testa på vend.se eller bandfinder.se okcså. tror det är ett bättre forum för att hitta bandmedlemmar. =) Lycka till! tackar! har varit på bandfinder.se men vend.se verkar ligga nere för tillfället
CHAE Postat 27 februari 2012 Postat 27 februari 2012 glöm inte att testa på vend.se eller bandfinder.se okcså. [...] +1 tackar! har varit på bandfinder.se men vend.se verkar ligga nere för tillfället Vend dyker då och då (iofs bara två ggr sedan jag börjat scanna runt den sajten) men är snart med i matchen igen 🙂 Det är bara att gå på't igen. Lycka till! Vänligen, CHAE
khaos Postat 27 februari 2012 Trådstartare Postat 27 februari 2012 +1 Vend dyker då och då (iofs bara två ggr sedan jag börjat scanna runt den sajten) men är snart med i matchen igen 🙂 Det är bara att gå på't igen. Lycka till! Vänligen, CHAE okej, då provar jag igen där om ett tag! 🙂 tack
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.