Linus Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 Vissa har en känsla för skämt. Vissa saknar. Åke saknar. 🙂
lavrell Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 (redigerat) haha! jag ska sampla mina egna fisar och eq:a om dom så dom låter som älgpruttar. Där har man en affärsidé att satsa helhjärtat på 🙂 EDIT: ska det inte stå "Sälges, samplade älgpruttar" 🙂 Redigerat 27 februari 2005 av lavrell
sozo Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 mohaha...de måste vara ena riktigt feta samplingar!
®offe Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 haha! jag ska sampla mina egna fisar och eq:a om dom så dom låter som älgpruttar. Där har man en affärsidé att satsa helhjärtat på 😆 Smalarsel! Här behöver inte eq:as ett skit för älgpruttar!! 😕
Lundin Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 (redigerat) Släppa en truddelutt, sampla av, pitcha ner, skicka genom en vocoder o vips!!!! så har man Darthvader-pruttar Redigerat 28 februari 2005 av demoniqus
android Postat 28 februari 2005 Postat 28 februari 2005 jag ska sampla mina egna fisar och eq:a om dom så dom låter som älgpruttar. Och du vet alltså hur älgpruttar låter...??? 🙂
D Vibe Postat 1 mars 2005 Postat 1 mars 2005 Man kan göra psykedeliska acid/trance-slingor med samplade pruttar. *vet* 😉 /Daniel
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.