Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

DÄ kör vi igÄng med nÀsta festival!

Den riktiga MELODISTUDIOFESTIVALEN 2012

Melodifestivalen Àr varje Är ett hett Àmne och inte minst hÀr pÄ forumet, men till skillnad mot Christer Björkman och gÀnget fÄr alla lÄtskrivare vara med hÀr om dom uppfyller dessa enkla regler:

LĂ„ten skall:

Vara under 3 minuter

Vara skriven för festivalen

Tonhöjning i slutet Àr coolt och ger en extra guldstjÀrna.

SÄ... Nu har ni chansen att visa hur det ska lÄta, Stilen Àr fri. Vill du göra nÄtt klÀmkÀckt, sjunga lite halvfalskt eller chocka lyssnaren med komik Àr det fritt fram. Alla medel Àr tillÄtna för att fiska röster!

Bidraget skall vara inlÀmnat senast söndag 13 maj. Omröstningen pÄgÄr fram till den 26 maj och avslutas nÀr vinnaren koras i eurovisionfinalen

LĂ„ten skickas otaggad till bloeas@gmail.com

Lycka till!!!

Mvh

Festivalgeneral =)

Redigerat av Bloeas
Annons
Postat (redigerat)

börk 🙂

Edit: ja alltsÄ detta innebÀr man mÄste lyssna pÄ gamla bidrag för att bilda sig en uppfattning om hur det kan/skall lÄta...

Redigerat av flabb
Postat

NÀ, det tycker jag inte du behöver.

Dom flesta har vÀl en Äsikt om melodifestivalen, positivt eller negativt. Förutfattade meningar, fördomar eller totalt frÀlst.

Vad du Ă€n tycker om spektaklet kan du göra det som passar dig, gör narr av det eller gör en jĂ€vligt bra lĂ„t, eller varför inte en kombination 🙂

(null)

• 3 veckor senare...
Postat

Ok, vi gör ett nytt försök!

Tiden Ă€r Ă€ndrad och röstningen Ă€r upphottad till max 🙂

SÄ sÀtt igÄng nu och gör en riktig hit!!!

(null)

Postat

Gott!

Jag har problem med huset. Hade aldrig hunnit. Synd pÄ ett sÄ kul Àmne annars.

• 1 mĂ„nad senare...
Postat (redigerat)

Det blev inget alltsÄ?

Verkar inte vara nÄgon som skickade in. Vet inte om det blir nytt datum eller festival.

Redigerat av hellfog
Postat

TyvÀrr!

Inte ett enda bidrag =)

Personligen tycker jag det Àr ett grymt tema, men kanske Àr jag ensam att tycka det?

Jag tycker det varit ett ganska svalt intresse de senaste gÄngerna och jag antar att festivalgrejen lÀggs ner tills vidare?!?!

Och... Nu har jag ytterligare en merit att lĂ€gga i min ryggsĂ€ck, Jag har dödat studiofestivalen 😉

MÄ vÀl!

//Andreas

Postat

FöreslÄr ett break pÄ nÄgra Är minst ett 1 Är alla fall, för att ÄterhÀmta sig. Annars blir det bara samma sak igen med nÀsta, ingen som deltar.

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

Om jag Àr duktig nog Àr jag med 2013!

Jag behöver lite sÄnna delmÄl att uppnÄ...!!

Du ska inte ge upp sÄ lÀtt. Det kommer nya mÀnniskor till forumet hela tiden.

drloop (oregistrerad)
Postat

Det krÀvs nÄt som fÄr dom gamla gubbageggen pÄ forumet att gÄ igÄng.

80talsrock eller Pink Floyd festival eller nÄt Ät det hÄllet.

😉

Postat

Det krÀvs nÄt som fÄr dom gamla gubbageggen pÄ forumet att gÄ igÄng.

80talsrock eller Pink Floyd festival eller nÄt Ät det hÄllet.

😉

Varför inte? 😄 En festival dĂ€r varje bidrag mĂ„ste vara ett konceptalbum kring altruistiska/pacifistiska teman. GĂ€rna med lite falsksĂ„ng 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.