Jump to content
Annons

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Det verkar kort sagt som att man är en av de äldre här hehe

Annons
Postat

Föddes samma år som Led Zeppelin släppte låten Stairway to heaven...

1971

sadomachine (oregistrerad)
Postat

3Feb 1972......, så man börjar ju bli rätt gammal....

Postat

35. Började som 16-åring med Pro-24 på Atari Mega STe och en Roland JUNO-60, men bytte ganska raskt till Cubase 2.01 istället :-)

Multitracking började jag med på första versionen av SAW Pro nånstans i första halvan av 90-talet vill jag minnas, även om jag hade sneglat lite på Cubase Audio till Mac eller Atari Falcon några år tidigare. Tror dock inte det hade rört sig så bra på min gamla Mac Plus, till och med den dåvarande Mac IIfx hade problem med det då :-)

Postat

Jag är någonstans mellan 34 och döden... 🙂

Jag var ju 18 nyss. Va fan hände? 😳

Kuriosa: i januari samma år som jag föddes (1979) drog ett sjujävla snöoväder in över Smålandskusten så man kan ju omedelbart dra slutsatsen att en olycka sällan kommer ensam 😉

Postat

Född 1974 snart 39 år gammal, kan bara spela på de tre översta strängarna på en elgitarr, och då bara två strängar samtidigt.

Skriver dock musik på de andra, men överlåter med varm hand de grejerna till gitarristerna i mitt band.

Förutom låtskrivande ägnar jag mig mest åt att "sjunga" i det band jag spelar. Var en stor sten som föll från mitt bröst när vi tog in en gitarrist till i bandet.

Spela ALLAN är lättare utan gitarr även om det var knepigt i början att veta vad man skulle göra av händerna 🙂

Postat

36 på måndag. Åh vilken lycka.

Eftersom jag inte kommer vara vid liv imorgon och några dar till efter det så får jag önska grattis nu då :-)

Postat

Om 2 minuter är jag 54, men jag fattar inte varför jag hamnat här? Alla snackar musik, men jag är mest intresserad av traktorer, helt sjukt asså!

Postat

Om 2 minuter är jag 54, men jag fattar inte varför jag hamnat här? Alla snackar musik, men jag är mest intresserad av traktorer, helt sjukt asså!

Vi är tämligen jämnåriga. Grattis fö.

BurninSven (oregistrerad)
Postat

haha 😄

Fan fan fan haha

Men Peo slår dig haha

• 2 år senare...
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Jävla snorungar som hänger här bara. 😆 Fan vad åren rinner på. 🤪

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Rena rama pensionärs hemmet. 😄

Passa dig så du inte får smaka på min käpp. Tar sats med rullatorn. 😛

Postat (redigerat)

Jag tror jag leder... född 1948, med andra ord 66 år. Växte upp med Beatles, Rolling Stones, Kinks, Beach Boys mm. Tänk att det inte har gjorts bättre musik sen dess... 😆

Redigerat av 91:an
Postat

19 🙂 Började med produktion någon vecka efter jag fyllde 18, och började spela piano 3-4 månader efter det

Postat

47 och kör Cubase 7.5, började med Cubase på den tiden då programmet enbart hanterade midi. Det var ett tag sedan...

Jag köpte en Atari och vad jag trodde var Cubase i en affär i Linköping efter att ha läst en test i nån tidning, men kom hem med något som hette Pro nånting. Cubase hade dom inte fått ännu.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.