Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla,

Jag är inte så aktiv som skribent här på forument men men jag har varit medlem ett bra tag och försökt hänga med i era diskutioner så gått jag har kunnat. Nog om det nu till det viktiga. Jag studerar just nu Musik och Ljuddesign och utöver det så frilansar jag som trummis. Och jag hade tänkt att börja erbjuda mitt trumspel på folks låtar till en överkomlig peng. Dvs att folk skickar låtar till mig som dom vill ha trummor på så spelar jag trummor helt enkelt. Och nu skulle jag behöva några låtar som jag skulle kunna använda i marknadsföringssyfte på min hemsida http://niklasjblixt.com, så då tänkte jag att det måste finnas en hel del människor som sitter med låtar som skulle kunna lämpa sig för ett sådant ändamål.

Så nu undrar jag om det finns någon eller några här på forument som skulle vilja testa det genom att skicka en eller flera låtar som du har gjort som du skulle kunna tänka dig att "donera" till min hemsida. Jag spelar gratis på din låt i utbyte mot att jag får lägga upp den på min hemsida, där dit namn och adress till din hemsida eller dylikt kommer var väl synligt i anslutning till din låt. Det är alltså en win-win situation du får trummor inspelade på din låt av en trummis samt att du får den publicerad på min hemsida. Och jag får visa vad jag går för. Jag spelar det mesta från jazz till rock så om det låter intressant så skicka gärna ett mejl till kontakt@niklasjblixt.com eller skicka ett DM, så kan vi diskutera saken.

Peace.

Annons
Postat

Haha, ja tentan gick bra! Hade 118 poäng, men jag vill fortfarande ha en motivering till svaret på Beatlesfrågan 😉

kompoz.com ska kollas up!

Postat

Haha, ja tentan gick bra! Hade 118 poäng, men jag vill fortfarande ha en motivering till svaret på Beatlesfrågan 😉

kompoz.com ska kollas up!

Jag trodde att du fick den motiveringen av mig i tråden i caféet? 😑

I alla fall utifrån vad jag antog att Janne och Brian hade utgått från.

Jag landade på 95% själv så jag är nöjd, men harmoniseringsfrågan

ställde jag mig undrande till.

Postat

Jag trodde att du fick den motiveringen av mig i tråden i caféet? 😑

I alla fall utifrån vad jag antog att Janne och Brian hade utgått från.

Jag landade på 95% själv så jag är nöjd, men harmoniseringsfrågan

ställde jag mig undrande till.

Jo, jag fick svaret av dig. Men jag vill veta om Janne har samma tankesätt. Och harmoniseringsfrågan är jag också mycket tveksamm till tycker inte riktigt att dom gick igenom hur man ska räkan det i förläsningen. Men som sagt jag vart godkänd och det får ändå räcka.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.