ramoand Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Tjo! Skulle gärna vilja ha lite feedback på en houselåt jag producerat. Ni kan lyssna här: http://soundcloud.co...easksweden/id-2 Det är faktiskt basisten i vårt band som skrivit melodin 🙂 Vad tycker ni?
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Det låter ju som det ska, faktiskt skitbra, även om det inte är nåt nytt under solen direkt. Våga experimentera lite med ett eget uttryck tycker jag. Blanda in lite element som sticker ut och sätter dina fingeravtryck på produktionen.
Ghebrehiwet Postat 20 februari 2012 Postat 20 februari 2012 Låter bra. En fråga dock. Hur postar man på detta forum?
ramoand Postat 22 februari 2012 Trådstartare Postat 22 februari 2012 (redigerat) Det låter ju som det ska, faktiskt skitbra, även om det inte är nåt nytt under solen direkt. Våga experimentera lite med ett eget uttryck tycker jag. Blanda in lite element som sticker ut och sätter dina fingeravtryck på produktionen. Tackar så mycket för feedbacken! Ska tänka på det framöver 🙂 Hur låter det mixmässigt då? Nivåer? EQ? Redigerat 22 februari 2012 av ramoand
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.