Coffeemidget Postat 26 februari 2005 Postat 26 februari 2005 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag Balans for the forum. 😲 (Observera att låten e gamska gammal så den låter bajja, men den e kul.. tycker jag iaf) EDIT: De e på en angelfire sida, så man kanske måste ta högerklick ->"Spara som".. Och de e begränsad bandbredd så ja vet inte hur länge den går att ladda ner tills hosten blir grinig. Redigerat 26 februari 2005 av Maximiliananthony
hackeman Postat 26 februari 2005 Postat 26 februari 2005 Där är den ju! Haha... jag tycker den här är skitkul! 😲 Du hade flera såna här knäppa prylar på dina gamla hemsida innan... har du inte gjort nåt nytt? Jag vill höra MER sånt här! 😉 Säg till om hosten stryper, då kan jag hosta låten åt dig istället..
Coffeemidget Postat 26 februari 2005 Trådstartare Postat 26 februari 2005 hoho.. 😲😉 Faktum e att ända sen ja försökte ha en mer seriös ton i musiken har skämtgrejorna dött av lite.. Jag får faktiskt dåligt samvete om jag gör idiot musik numera efterssom ja egentligen bara vill få gjort nåt seriöst... Men då och då skiner idiotin igenom å ja gör nåt handikappat. Trodde inte nån gillade de gammla grejorna. Kul att nån uppskattar. Har du hört allt som va på den gammla sidan? de va ju nästan två timmar idiotprodd där ju
hackeman Postat 26 februari 2005 Postat 26 februari 2005 (redigerat) Har du hört allt som va på den gammla sidan? de va ju nästan två timmar idiotprodd där ju När du postade Ghetto-slang här en gång så kollade jag din hemsida och hittade massa knäppa grejor som jag bara var tvungen att ladda ner lokalt... och istället för att sortera låt för låt laddade jag ner ALLT. 😄 Ska se här... jodå, 45 mp3-filer på totalt 80,4 megg! 😲 Ok, de låtarna som inte föll mig i smaken lyssnade jag väl inte på från början till slut, men i gengäld lyssnade jag på vissa mer än en gång. 😉 Det är en förlust både för dig och andra om du inte gör nån knäpp grej då och då. Kan lova att Hammagrella håller med mig. edit: 45... inte 85. Redigerat 26 februari 2005 av hackeman
Vallhagen Postat 27 februari 2005 Postat 27 februari 2005 tjo va säger man! Småkul! Öppningen är klockren. Möjligen blir det lite förutsägbart sen, men det är väl inte riktigt meningen att man ska ta det på allvar och därmed kritisera det på allvar? Det lyfter också helheten där din musikalitet lyser igenom, t.ex. vid 2.30. *** Korrekt avrundning på helgens forumdiskussion.....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.