Terror Postat 16 februari 2012 Postat 16 februari 2012 Söker en metalsångare till en skiva som är färdiginspelad. Någon growlare/scream-are. Musiken är en stor blandning mellan Lamb of god, Linkin park, Asking Alexandria, Bullet for my Valentine, Avenged Sevenfold, Adept och lite mer. Svårt att sätta fingret på. Men tanken är att de ska vara cleana refränger som sätter sig på hjärnan, och growl/scream i verserna. Jag har en kille som kan sjunga alla refränger (det cleana) om du inte känner för det. Skivan innehåller 8 låtar. 7 med sång på (första låten är ett intro). Skivan ska släppas på spotify, itunes, amazon ect. Hör av er med ett PM så kan jag sicka någon utav låtarna.
sadomachine (oregistrerad) Postat 16 februari 2012 Postat 16 februari 2012 Har tyvärr inte tid för fler projekt....
Terror Postat 16 februari 2012 Trådstartare Postat 16 februari 2012 Har tyvärr inte tid för fler projekt.... och då var du tvungen att skriva de istället för att inte skriva alls? hahaha
rockdemon Postat 12 mars 2012 Postat 12 mars 2012 Testa annonsera på metalforumen, finna många duktiga på typ ultimatemetal.com o såna sidor....
Terror Postat 30 mars 2012 Trådstartare Postat 30 mars 2012 bumpar min tråd. Ingen trevlig där ute. Här är ett litet smakprov så ni får höra stilen på skiten jag gjort. Jag vill bara bli klar med det så jag kan gå vidare. http://soundcloud.com/rustnotes/rusty-notes-random-metal-song
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.