Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jepp, de är Cool!

Dock, 3" högtalare eller (hur fett kan det bli?)?

Verkar dock ha "line out" vilket kanske gör det till lämplig som pre vid inspelning?

Postat

Nä 4" enligt thomann så det är lugnt.... 🙂

Skulle väldigt gärna vilja testa den, ska se till att min lokala dealer tar hem en! VU mätarn är grym.

Postat

Jag tyckte också att det var en fräck liten sak, även om namnet "Greta" kanske inte låter särskilt ... "rock and roll". Återkom gärna med intryck när du testat den!!

Postat

Jag skulle snarare säga att namnet "Greta" är vad som skulle kunna få mig att slå till 🙂 (Förutom att den är stencool!)

Postat

F**N Greta heter mitt Ex! >_< ! Fast undrar hur den funkar med piezomic och munspel!

Postat

Jag skulle snarare säga att namnet "Greta" är vad som skulle kunna få mig att slå till 🙂 (Förutom att den är stencool!)

Ja för fan. Den är så gott som redan köpt. Skitsamma hur den låter!

Postat

Ja för fan. Den är så gott som redan köpt. Skitsamma hur den låter!

Den måste ju vara det roligaste som finns att modda!! Nu börjar idéerna rulla in... Kanske dags att damma av lödkolven och lätta lite på plånboken...

Postat

Försökte hitta ett gutshot men misslyckades. Nån som sett något?

Postat

Försökte hitta ett gutshot men misslyckades. Nån som sett något?

Jag kanske har sett flera stycken men jag vet inte vad det är!

Postat

Jag kanske har sett flera stycken men jag vet inte vad det är!

Ah! My bad. Bild på innanmätet.

persuader (oregistrerad)
Postat

Ful som stryk....finns myyyycket bääätttre

Postat

Aha, kunde inte se videon men nu när jag lyssnat så... nej, den lät inte så kul!

• 1 år senare...
Postat

Vad snackar ni för dynga här? Den är ju skitskoj att hålla på med!

Liten och söt, plats för min iPhone, sköna toner och härlig dist på låg volym.

Helt perfekt som en lite övningsstärkare man har hemma utan att bli vräk för att grannarna kreverar.

Dessutom är den väldigt anslagskänslig så jag kan få fint och glittrande rent ljud om man spelar mjukt komprimerad dist när man drar på lite. Väldigt tjusigt.

Har en själv med ett matchande kabinett men då låter Greta *mycket* större.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.