Jump to content
Annons

Vi måste sluta träffas så här


hackeman

Recommended Posts

Annons
😆 ....o jag som är gaddad.... jag kan köpa en berka och ställa mig utanför fönstret då... funkar det?

Japp, i synnerhet om det är sånt här väder!? 😉

Ingen fara Demo, jag menade alltså de kristna, tatuerade djävulsdyrkarna som är ena riktiga töntar. Du är ju bara tatuerad! Och kanske lite smyg-kristen 😆

Ska vi vänta tills Hamma släpps ur fängelset? Det är ju faen också att han inte kan hålla sig på mattan mer än en månad? Vad var det den här gången? Läste om en piratkopulerare som åkt dit rejält, det är lustigt vad det sammanfaller med Hammas "Las Vegas-resa"??? 🙁

Nåväl, eftersom Hacke är Mötesmoderator så kanske vi kan få ett förslag från nämnde gosse för att se om det lirar ihop med oss andra?

/®olven

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hänger oxå på! Säg till några minuter innan bara så man hinner kamma sig....!

jag behöver en vecka för det...

🙁

öh, klarar mig på kortare tid än Juli@s Latency! (hö hö musikernördskämt)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi vänta tills Hamma släpps ur fängelset? Det är ju faen också att han inte kan hålla sig på mattan mer än en månad? Vad var det den här gången? Läste om en piratkopulerare som åkt dit rejält, det är lustigt vad det sammanfaller med Hammas "Las Vegas-resa"??? 😳

®offe, eller ska jag säga Kommissarie ®olf, dig lurar man inte så lätt märker jag....

Men håll med om att det låter flashigare att säga att man ska åka till Vegas, lira blackjack med Pussy Galore och bo i Sfinx-Pyramid-hotellet, än att sitta i Kumlabunkern, lira "Finns-i-sjön" med Tony Olsson och klappa pliten Göranssons spetälska kattjävel... 🙁

Men så fort jag får permis så hänger jag oxå gärna vid bögringen, helt klart!

(Fotnot: den här gången var det dom griniga gubbjävlarna i 10CC som fixade in mig på kåken)

Link to comment
Dela på andra sajter

®offe, eller ska jag säga Kommissarie ®olf, dig lurar man inte så lätt märker jag....

Nehej du, ful är jag, men ingen dumskalle.

Men håll med om att det låter flashigare att säga att man ska åka till Vegas, lira blackjack med Pussy Galore och bo i Sfinx-Pyramid-hotellet, än att sitta i Kumlabunkern, lira "Finns-i-sjön" med Tony Olsson och klappa pliten Göranssons spetälska kattjävel... 😛

Självklart låter Vegas bättre än Kumla. Olsson har för övrigt bytt efternamn, och jag känner mig INTE hedrad. Göransson är förmodligen en ny plit, för honom har jag inte träffat 🙁

Men så fort jag får permis så hänger jag oxå gärna vid bögringen, helt klart!

Kul att du kanske kan henka den här gången, vi saknade din glada nuna sist.

Hackehelvete, du som startade tråden, kom upp med ett datum nu´rå som lirar med VaCums återinträde i atmosfären!

Link to comment
Dela på andra sajter

TrackaHackesSegaNackeTillsHanFatta"TräffaSnacke´"

ViVillTräffasIRLfattaHackeÄruSnäll

FixaTidenSnabbaSvängarFattaHackeTidÄrPengar

AnnarsStackarsHackemanBlirHackadStackarsHel-LackManNärViTräffasUtanHan!!! :rolleyes:

® "50öre"

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh va'faeen va ente så tyken. Tänk va kul vi hade, å tänk på Vallhagen, han vill ju oxå va mé?

Dessutom är du ju uppe här titt som tätt, och det känns som Hammagrella skulle bli skitledsen om du bangar ur, snäääääääälla Hacke?

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser inte ut som jag kommer att åka upp innan påsk. Ska till Manchester däremot, vad sägs om att ses där? 🙂

Eller kör vi en såndär 3-parts IRL med varsin laptop med webkamera på respektive ställe. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

TrackaHackesSegaNackeTillsHanFatta"TräffaSnacke´"

ViVillTräffasIRLfattaHackeÄruSnäll

FixaTidenSnabbaSvängarFattaHackeTidÄrPengar

AnnarsStackarsHackemanBlirHackadStackarsHel-LackManNärViTräffasUtanHan!!! 😉

® "50öre"

🙂

®apping ®offe

Stim'a texten så måste han ju komma 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jo, det är verkligen dax!

Kan vi ta det nån helg när jag inte jobbar för omväxling?

T.ex nästa? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...