Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

dog hon av en överdos, vilket det verkar vara, så känner jag inget medlidande till att hon dog

Det spelar väl ingen roll HUR hon dog (idiot) om hon nu knarkade ihjäl sig så är det väl ännu mer tragiskt.......

Det är nog förbannat lätt att trilla dit uppe på världsstjärnenivån......

Annons
Postat

Wailande är snyggt när det är lagom mycket och framför allt sparsamt, men det blev allt mer fult och överdrivet wailande med åren, tyvärr.

Så här föredrar jag att komma ihåg henne 🙂 :

http://www.youtube.com/watch?v=zD6wcgYZdkk

http://www.youtube.com/watch?v=knOGYxQCe2g&feature=related

• Gilla 1
Postat

Instämmer! Med för mycket wailande har man ju ingen aning om hur melodin egentligen skulle ha gått, så det är verkligen inte kul att lyssna på. 🙁

Lite grand smakfullt - och inte för mycket utflippat - wailande på några väl valda ställen kan däremot lyfta melodin lite extra.

• Gilla 2
Postat

Hehehe! Minns det som igår. Såg det på TV. Kom på mig själv säga rakt ut "-Men va fan? Nu får du ta och ge dig!"

Sen gapflabb när publiken ställde sig upp och såg deras miner säga: -Woaw, Amazing ...Awesome...!

Fattar det inte? Varför ska det tävlas i att sätt en miljard toner på en nanosekund? Obegripligt!

Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Instämmer! Med för mycket wailande har man ju ingen aning om hur melodin egentligen skulle ha gått, så det är verkligen inte kul att lyssna på. 🙁

Lite grand smakfullt - och inte för mycket utflippat - wailande på några väl valda ställen kan däremot lyfta melodin lite extra.

Om man gör en wailande melodi så blir det ju den man hör. Den tänkte du inte på. 🙂

Postat (redigerat)

lorry1_155.jpg

...fast om man gör en melodi som SKA flippa ut på det sättet, så är det ju inte wailande längre, eftersom wailande innebär att man frångår den egentliga melodin genom diverse "utsmyckningar" eller vad man ska kalla det... 😉

Redigerat av Claes
Postat

Eftersom mitt inlägg rensades bort p.g.a. jag också snäste åt en respektlös plattnacke så kommer här en ny kondeolans (stavning?)!

V.i.f.

Postat

dog hon av en överdos, vilket det verkar vara, så känner jag inget medlidande till att hon dog

Suck !

Du saknar empati för andra människor. Kolla upp detta, för

jag antar att du inte är den vassaste kniven i lådan.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.