Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Ok, då provar jag med.........virvel..............

........tada........

http://forum.studio....od-times-ahead/.mp3 ......

nix......inte den, om vi gör så här då.....

https://www.studio.se/index.php/files/download/11204-good-times-ahead/.mp3

Haha, fan nu gick det..... så skönt! Det går altså att streama låtarna ändå..... liiite trist att det ska vara så krångligt bara...

Redigerat av therocker
Postat (redigerat)

Jo, men nu blev det en mp3:a, eller?

Edit: Ok...är nog lite trött. Trodde du testade att köra med en wav (som svar på Sadams post), men nu fattar jag att det var nog inte det du menade. 😛

Redigerat av BluesBoy
Postat

Ladda upp och testa vettja!

Nä, jag har inget jag vill ladda upp. Tänkte att någon annan kanske hade det. Olsberg har väl själv sagt att det inte funkar, och att han vill ha hjälp att lösa problemet.

Postat (redigerat)

wav-test

Edit: Bah! Gjorde fel. 😛

Edit 2:

Edit 3:

Edit 4: Ok.....wav verkar inte funka. :/ (Edit 2 = wave-fil, Edit 3 = mp3:a)

Redigerat av BluesBoy
Postat

Men mp3 är ju lätta att tagga (i win7 iallafall) så det rådet består. Då presenterar sig filen bra i olika spelare också. 🙂

Postat

Testade att ladda upp ett wave ljud i låtar och filer och sen lägga in länken och lägga till .mp3 som jag gjorde med mina låtar i mp3format men det funkade inte, sen är det dessutom en maxgräns på15 mb som man får ladda upp.

Postat

Det är nog inte lämpligt att streama wave eller flac eftersom det behöver hög bandbredd och många riskerar att få hicka i uppspelningen då.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.