Panzerfaust Postat 9 februari 2012 Dela Postat 9 februari 2012 Äntligen en bra jämförelse mellan dark terror och tiny terror. Personligen vinner tiny terror med HÄSTLÄNGDER. Dark terror låter alltför fizzigt =) #! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 9 februari 2012 Dela Postat 9 februari 2012 Jag satt faktiskt och provade dark terror och dual terror igår genom en orange-låda. Min favvo blev helt klart dual terror och då tiny terror-kanalen. Tycker dual terror hade något vasst ljud i sig hur jag än skruvade på den. Provade med en Gibson LP Trad gold top med seymour duncan Custom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Panzerfaust Postat 9 februari 2012 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2012 Jag satt faktiskt och provade dark terror och dual terror igår genom en orange-låda. Min favvo blev helt klart dual terror och då tiny terror-kanalen. Tycker dual terror hade något vasst ljud i sig hur jag än skruvade på den. Provade med en Gibson LP Trad gold top med seymour duncan Custom. Mmm. Funtar faktiskt på att slå till på TT. Enda problemet är väl kanske att det är liiite dåligt headroom för musiken jag spelar. Å andra sidan lirar vi inte så högt så man får säkert till ett hyfsat cleant ljud. Det som dock INTE är bra med TT men som är bra mde dark terror är att den senare har FX-loop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Schampo Postat 9 februari 2012 Dela Postat 9 februari 2012 Tiny Terror låter ju förbannat mycket trevligare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.