BjornSilver Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Tjeeenixen , här kommer länken det är en tjej som ska sjunga "sexig text alá dirty dirty 😛" några kommentarer? ska lägga till lite breaks o så den är bara halvfärdig. Mvh Björn Your browser does not support the HTML5 audio tag
zeblar Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Gillar den sticksiga arpen, men inte basen som spelar dubbelt var annan takt. Låter mest som en dammsugare för att vara ärlig 🙂 Snaren är inte helt bra heller tyvärr enligt mig. Men det är mycket variation och småtrix som är intressant att lyssna på.
nurfen Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Jag tyckte faktiskt att den började helt LÖJLIGT bra!! Fy fan, hade den där lirats på klubbar hade jag legat död av exaltering 🙂 Det håller till ca 1:25, där blir den medioker.. Tyvärr. Men GU va go den var innan det alltså!
zeblar Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Men låten växer för varje lyssning, så jobba helt klart vidare på den. Gillar att du inte drar ut på längden bara för att låten skall vara lång. Bättre att konsentra det hela på en 3-4 min max.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.