Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla glada!

Jag är på jakt efter ett antal pluggar och samplingar, och jag kan verkligen inte hitta nån återförsäljare av dem!

De jag söker efter är bland annat:

- Nexus 2

- LennarDigital Sylenth1

- NI Kontakt

- NI Massive

- Rob Papen Albino

- och samplingpaketet VEC2 från Mutekki (Vengeance essential club sounds 2)

Det ironiska är att när jag söker efter dom på Google så kommer det fram massa torrents från PB, men inte en enda återförsäljare!

Och jag köper dom gärna hellre då jag verkligen vill stödja dessa underbara varumärken!

Klämmer även in att om det är någon som vet nåt schysst house klaviatur som skulle kunna jämföras med NI Kontakt så är jag helt öppen för förslag!

Mvh Henrik

Annons
Postat (redigerat)

Stort tack! Var visst lite otydlig, gick aldrig in på tillverkarnas hemsidor, utan tänkte snarare om det fanns en viss återförsäljare som säljer samtliga eller åtminstone flera av varumärkerna (för att smidigt kunna få hem allt i samma paket), men det kanske är önsketänkande?

En nyhet för mig blev att Nexus finns som hårdvara! Dagens Vill-ha, men tyvärr måste man ju betala för den också 😉

Mvh Henrik

Redigerat av Lillplexus

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.