KillwithSkill Postat 18 februari 2012 Trådstartare Postat 18 februari 2012 http://svt.se/melodifestivalen/20120218130517/alla_bidrag_i_leksand_i_melodifestivalen_2012
Fidden Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Märkligt nog ställer man upp med denna låten i afton. http://www.youtube.com/watch?v=xqovGKdgAXY
KillwithSkill Postat 18 februari 2012 Trådstartare Postat 18 februari 2012 Märkligt nog ställer man upp med denna låten i afton. http://www.youtube.com/watch?v=xqovGKdgAXY Hahaha! ja jävlar du 😄
KillwithSkill Postat 18 februari 2012 Trådstartare Postat 18 februari 2012 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱
Fidden Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 (redigerat) Intressant låt med Carolina Wallin Perez, men kanske lite för komplicerad refräng för schlagerpubliken. Mattias Andreasson har en stark refräng i sin låt, men en ganska fånig inledning. tveksam text. I övrigt var det tämligen ointressant. förutom ranelids parodi på sig själv. edit: studioversionerna menar jag nu alltså. i skarpt läge blir det oftast pannkaka av alltihopa 😄 edit igen: med lite distans till det hela, är det nog redan pannkaka... Redigerat 18 februari 2012 av Fidden
slejnard Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Fem och en halv timme kvar nu. *Klättrar på väggarna* 😑
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Fem och en halv timme kvar nu. *Klättrar på väggarna* 😑 Klätterskor kommer med posten. 😛
Florian le Sage Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Läser lite löst på nätet/aftonbladet and Ranelid och SVT som vill ge någon slags känga åt Guillou som var med 1986, det hela är så larvigt och osmakliga späck-sarah gryning-fuler tycker tydligen det är kul den dumma kossan, jag håller med all kritik som riktas mot Ranelid då han för länge sedan gått över gränserna med sin överdrivna tv närvaro i alla möjliga skitsammanhang, Guillou har helt rätt med uttrycket driftkucku, inte bara han förresten. Sorgligt dålig nivå på hela showen det lilla jag sett, pinsamt upplägg och optroligt fattiga personligheter som "presenterar" nej tvi vale kasta ut tv'n...
antikartellmusikern Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 (redigerat) Redigerat 18 februari 2012 av antikartellmusikern
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Så tråååkigt och dååååligt att jag bara vill slå sönder tv:n
Guitar Nilsson Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 (redigerat) Ni som spyr galla, ni har ju så rätt. Vilken j-a skit. Lyssnar man på vanliga lokalradiostationer och på nattens P4 och folk får önska låtar är det absolut aldrig nån som vill höra denna skit. Inte fan finns det nån som på riktigt gillar denna sk musik? De gillar väl hela grejen med en massa lampor, färgglada kläder och framförallt att man inte ens behöver sjunga själv, att allt enbart handlar om utseende.. Ett dansprogram, inget musikprogram. Redigerat 18 februari 2012 av Guitar Nilsson
Florian le Sage Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 😄 nu verkar vi vara kontanta du och jag för en gångs skull (på länge)...
Guitar Nilsson Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Ja. Men det där med aux, där har du fel.
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Inte fan finns det nån som på riktigt gillar denna sk musik? Jodå jag hade en chef som älskade den musiken. Så fort de släppts på CD så åkte den på på jobbet, minst en gång per dag i minst ett par månader. 😠 Och nä, han var inte gay heller.
Guitar Nilsson Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 De gillar att inga instrument används, och att ingen sjunger. Vilka dumskallar.
Florian le Sage Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Ja. Men det där med aux, där har du fel. nej, men du verkar fatta trögt ang inserts som jag har tjatat om fr början ;-)
antikartellmusikern Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 (redigerat) Jodå jag hade en chef som älskade den musiken. Så fort de släppts på CD så åkte den på på jobbet, minst en gång per dag i minst ett par månader. 😠 Och nä, han var inte gay heller. Var det Bert Karlsson eller ? Hade jag haft en sådan chef på jobbet hade jag anmält denna för Ofredande oljud tror man kan få fängelsestraff för det även om det är högst ovanligt , men böter åker man nog på , så det kan bli en dyr CD i slut-ändan Redigerat 18 februari 2012 av antikartellmusikern
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Hade jag haft en sådan chef på jobbet hade jag anmält denna för Ofredande oljud Men det hade du inte sagt om det var din låt som var med va?
antikartellmusikern Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Men det hade du inte sagt om det var din låt som var med va? Ne, då hade jag anmält honom för god smak till ryska kulturministeriet istället 😄
Hemmpe Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Antikrundan är både trevligare och mer hälsosamt att se på .! eller ? 🙂
antikartellmusikern Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Antikrundan är både trevligare och mer hälsosamt att se på .! eller ? 🙂 Tittar på en annan Antikrunda nu Heifetz , vilka kontrast det kommer bli om några min där inte alla har alla strängarna hemma
SadamJR Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 De gör verkligen sitt bästa för att man ska stänga av innan man har hört en enda låt.
KillwithSkill Postat 18 februari 2012 Trådstartare Postat 18 februari 2012 http://hd.se/noje/schlager/2012/02/16/andreas-johnson-plankar-suede/
Florian le Sage Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 Tittar på en annan Antikrunda nu Heifetz , vilka kontrast det kommer bli om några min där inte alla har alla strängarna hemma Bra program med Heifetz, på Kunskapskanalen går ett annat bra program om musik, zappade till 1:an i 3 sekunder och fick ännu en chock när jag såg ena dumma kossan snacka med den andra som 2 illiterata zombies, fy fan va vidrigt uselt upplägg, den feta ser ju ut som en sumobrottare på stereoider som ska spöa skiten ur nån närsomhelst, Svensk TV ät ett skämt!!!
SadamJR Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 http://hd.se/noje/sc...-plankar-suede/ Kommer inte detta med plagiat upp varje gång A Johnson är med?
SadamJR Postat 18 februari 2012 Postat 18 februari 2012 den feta ser ju ut som en sumobrottare på stereoider som ska spöa skiten ur nån närsomhelst, Det var ännu värre i en tidigare omgång. Då trodde jag att hon var iklädd en guldfärgad fat suit.
KillwithSkill Postat 18 februari 2012 Trådstartare Postat 18 februari 2012 Kommer inte detta med plagiat upp varje gång A Johnson är med? Ja kanske det. Men det bevisar bara hans urkassa låtskriveri. Att sno ackordrundor är skit samma. Men när det blir uppenbara hooks så framstår man bara som en jävla hyena! Och Andreas har gjort det flera gånger tidigare. Skit ska skit ha tills den dagen man skriver EGNA låtar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.