Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Intressant låt med Carolina Wallin Perez, men kanske lite för komplicerad refräng för schlagerpubliken.

Mattias Andreasson har en stark refräng i sin låt, men en ganska fånig inledning. tveksam text.

I övrigt var det tämligen ointressant. förutom ranelids parodi på sig själv.

edit: studioversionerna menar jag nu alltså. i skarpt läge blir det oftast pannkaka av alltihopa 😄

edit igen: med lite distans till det hela, är det nog redan pannkaka...

Redigerat av Fidden
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Fem och en halv timme kvar nu.

*Klättrar på väggarna* 😑

Klätterskor kommer med posten. 😛

Postat

Läser lite löst på nätet/aftonbladet and Ranelid och SVT som vill ge någon slags känga åt Guillou som var med 1986, det hela är så larvigt och osmakliga späck-sarah gryning-fuler tycker tydligen det är kul den dumma kossan, jag håller med all kritik som riktas mot Ranelid då han för länge sedan gått över gränserna med sin överdrivna tv närvaro i alla möjliga skitsammanhang, Guillou har helt rätt med uttrycket driftkucku, inte bara han förresten.

Sorgligt dålig nivå på hela showen det lilla jag sett, pinsamt upplägg och optroligt fattiga personligheter som "presenterar" nej tvi vale kasta ut tv'n...

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Så tråååkigt och dååååligt att jag bara vill slå sönder tv:n

Postat (redigerat)

Ni som spyr galla, ni har ju så rätt. Vilken j-a skit. Lyssnar man på vanliga lokalradiostationer och på nattens P4 och folk får önska låtar är det absolut aldrig nån som vill höra denna skit. Inte fan finns det nån som på riktigt gillar denna sk musik? De gillar väl hela grejen med en massa lampor, färgglada kläder och framförallt att man inte ens behöver sjunga själv, att allt enbart handlar om utseende.. Ett dansprogram, inget musikprogram.

Redigerat av Guitar Nilsson
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Inte fan finns det nån som på riktigt gillar denna sk musik?

Jodå jag hade en chef som älskade den musiken. Så fort de släppts på CD så åkte den på på jobbet, minst en gång per dag i minst ett par månader. 😠 Och nä, han var inte gay heller.

Postat (redigerat)

Jodå jag hade en chef som älskade den musiken. Så fort de släppts på CD så åkte den på på jobbet, minst en gång per dag i minst ett par månader. 😠 Och nä, han var inte gay heller.

Var det Bert Karlsson eller ?

Hade jag haft en sådan chef på jobbet hade jag anmält denna för Ofredande oljud

tror man kan få fängelsestraff för det även om det är högst ovanligt , men böter åker man nog på , så det kan bli en dyr CD i slut-ändan

Redigerat av antikartellmusikern
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Hade jag haft en sådan chef på jobbet hade jag anmält denna för Ofredande oljud

Men det hade du inte sagt om det var din låt som var med va? :rolleyes:

Postat

Antikrundan är både trevligare och mer hälsosamt att se på .! eller ? 🙂

Tittar på en annan Antikrunda nu Heifetz , vilka kontrast det kommer bli om några min

där inte alla har alla strängarna hemma

Postat

Tittar på en annan Antikrunda nu Heifetz , vilka kontrast det kommer bli om några min

där inte alla har alla strängarna hemma

Bra program med Heifetz, på Kunskapskanalen går ett annat bra program om musik, zappade till 1:an i 3 sekunder och fick ännu en chock när jag såg ena dumma kossan snacka med den andra som 2 illiterata zombies, fy fan va vidrigt uselt upplägg, den feta ser ju ut som en sumobrottare på stereoider som ska spöa skiten ur nån närsomhelst, Svensk TV ät ett skämt!!!

Postat

den feta ser ju ut som en sumobrottare på stereoider som ska spöa skiten ur nån närsomhelst,

Det var ännu värre i en tidigare omgång. Då trodde jag att hon var iklädd en guldfärgad fat suit.

Postat

Kommer inte detta med plagiat upp varje gång A Johnson är med?

Ja kanske det. Men det bevisar bara hans urkassa låtskriveri. Att sno ackordrundor är skit samma. Men när det blir uppenbara hooks så framstår man bara som en jävla hyena! Och Andreas har gjort det flera gånger tidigare. Skit ska skit ha tills den dagen man skriver EGNA låtar!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.