oioioi Postat 23 februari 2012 Trådstartare Dela Postat 23 februari 2012 Tackar Ekstasis, nu har jag fått ordning på hårddisken. När det gäller att installera program, pluggar och trumbibliotek, hur ska man fördela dem på 120GB SSD och 1TB HD? (Win 7 har redan tagit en del av de 120GB SSD.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 23 februari 2012 Dela Postat 23 februari 2012 Tackar Ekstasis, nu har jag fått ordning på hårddisken. När det gäller att installera program, pluggar och trumbibliotek, hur ska man fördela dem på 120GB SSD och 1TB HD? (Win 7 har redan tagit en del av de 120GB SSD.) angånde fördelning. Det enda är väl att ditt DAW ska ligga på SSD disken... Pluggar osv... gynnas inte av ssd på samma sätt..utan de mesta laddas in i minnet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 24 februari 2012 Trådstartare Dela Postat 24 februari 2012 (redigerat) Datorn är klar och på plats. Den här tråden kan man därmed se som avslutad. Tack till Ekstasis, Vallhagen och ni andra som svarat på mina enkla frågor. Dock slutade kvällen i moll då min vänstra monitor ljudligt sa "poff" så fort jag startade den, och därefter var stendöd. (Jag hade volymen på noll.) Påminner starkt om förra årets trassel: http://forum.studio....nner-saekringar Redigerat 24 februari 2012 av oioioi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.