Lahuman8 (oregistrerad) Postat 31 januari 2012 Dela Postat 31 januari 2012 (redigerat) Har ett par Yamaha monitors, de ger konstant från sig lite brus som antagligen genereras från datorn. Kan man undvika detta? Tack på förhand Problemet Löst. Redigerat 1 februari 2012 av Gäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jon Rinneby Postat 31 januari 2012 Dela Postat 31 januari 2012 (redigerat) Laptop eller stationär? Om det är laptop, testa utan strömsladd och se om det blir nån skillnad. Gammal skärm? Dimmers lysrör och lågenergilampor kan ställa problem. mvh Jon Redigerat 31 januari 2012 av Yllet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 31 januari 2012 Dela Postat 31 januari 2012 Jag hade precis exakt samma problem, hade alla grejer i samma förgreningsdosa, gjorde så att jag gav datorprylarna en helt egen förgreningsdosa och problemet försvann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jon Rinneby Postat 31 januari 2012 Dela Postat 31 januari 2012 Kan också hjälper med "en bra" förgreningsdosa 🙂 tex: http://www.kjell.com/sortiment/el/el-produkter/starkstrom/energibesparing/energibesparande-grenuttag-p67704 mvh Jon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lahuman8 (oregistrerad) Postat 31 januari 2012 Dela Postat 31 januari 2012 Aha, Ska testa detta, tackar för svaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lahuman8 (oregistrerad) Postat 31 januari 2012 Dela Postat 31 januari 2012 Det funkade, att det skulle vara så lätt trodde jag inte, Tack Tack för hjälpen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 31 januari 2012 Dela Postat 31 januari 2012 Coolt! Vad gjorde du då? Var det lampor, skärm eller grenuttaget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lahuman8 (oregistrerad) Postat 31 januari 2012 Dela Postat 31 januari 2012 Grenuttaget 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 31 januari 2012 Dela Postat 31 januari 2012 Nice, bra för tråden att lösningen finns här också om någon annan råkar ut för samma problem. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 februari 2012 Dela Postat 1 februari 2012 Nice, bra för tråden att lösningen finns här också om någon annan råkar ut för samma problem. 😄 Yes box! Och om lahuman8 även kudne smälla dit ett [LÖST] i rubben så vore det ju ännu bättre 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounds Postat 1 februari 2012 Dela Postat 1 februari 2012 (redigerat) Jaha, så det kan vara grenuttaget som spökar? Jag upplever samma, att jag hör ett lågt brus i mina monitorer. Jag har en sånhär: http://www.webhallen...ter_med_6_uttag Redigerat 1 februari 2012 av sounds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.